Simon_ume Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 1. Hur får man upp weapon skill när man varvat spelet? Jag skjuter hur många poliser och cilvila som helst men den går inte upp. 2. Är det över huvudtaget nån som sett en polis klamra sig fast i stötfångarn? Jag har försökt backa nära motorcykel poliserna och sakta kört iväg men dom hoppar inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 dom hoppar bara på bilen i 1 uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 För att få upp en vapenskill snabbt, gör såhär. 1. Skaffa en bil. Provade med en ZR-350. 2. Sätt den i ett garage. (lämpligtvis det i LS så du har lite skydd mot snuten) 3. Vänd den så att bensintanken är mot väggen, så du inte kan peppra på den. 4. Se till att du har redigt mycket ammo. 5. Skjut där bensintanken skulle ha varit. Nu står du där och skjuter tills du har fullt i ammo. Börjar bilen brinna är det bara att ta ett par steg tillbaka så den blir lagad, sen går du fram och pepprar igen. Håll inne R1 hela tiden. Sprängs bilen är det oftast inga problem. Annars får du hitta en annan bil. Mycket nöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) 1. Hur får man upp weapon skill när man varvat spelet? Jag skjuter hur många poliser och cilvila som helst men den går inte upp. du måste nog skjuta mer i sonna fall, det kan ta ett tag att få upp skillen. För mig tog det jätte lång tid att få upp skillen på desert eagle. fråga 2 kan du kolla ovan ^^ edit: Beaver han före och har nog ett mycket bättre svar Redigerad 15 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 för att få hitmanlevel me DE så köm/fuska fram 450 skott till den. skut på allt och alla så har du hitmanlevel när du e klar. mitt tips är att stå utanför the jonson house o skut på folk, eftersom det inte e några snutar eller bilar där. sn när du får tillräckligt många stjärnor så gå in o spara. så gör jag med alla vapen jag vill få hilman på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 för att få hitmanlevel me DE så köm/fuska fram 450 skott till den. skut på allt och alla så har du hitmanlevel när du e klar. mitt tips är att stå utanför the jonson house o skut på folk, eftersom det inte e några snutar eller bilar där. sn när du får tillräckligt många stjärnor så gå in o spara. så gör jag med alla vapen jag vill få hilman på. Stava lite fel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 skjut enbart på en bils däck. bilen skadas ej, kommer inge snutar (tror jag) och weapon skill ökar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts