Richard_I Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Jag gillar inte det här... nu har han suttit och först skrivit en post om att han vill va tillsammans sedan skriver han att jag tjatar! Han är antagligen sur och avundsjuk eller liknande så det är bara skitsnack! Jag har god lust att reportera Jag skojade och är lessen..ska ta bort mitt medlemskap i gtasajten.. (så nu kan nån säga hur man gör) Redigerad 15 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jo det är så att han spawnas bara uppe på "The Big Ear" går man på honom så säger han lustiga saker Var hittar man Dakarbilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Var hittar man Dakarbilen då? Den står bakom den feta parabolen där uppe som gubben är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vart ligger The Big Ear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vart ligger The Big Ear? I Las venturas... åk runt lite på kartan så står det ju om det är där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 varför säger alla gammal info när tidsam lägger upp något??? alla kanske inte visste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag hade ingen jävla cp idiot aning om det för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag hade ingen jävla cp idiot aning om det för i helvete. Men ta det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Damp spectre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Damp spectre? Äh var bara lite sur eftersom jag inte fick MVG i datagrund. (mumlar: jävla cp lärare, han kan ta sin ***** ***** och **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** **** ****** ****** och sen dra åt ******). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Alla ni 10 åriga idioter som skrivet att det är en gammal "nyhet"... VEM FAN har sagt att det är en nyhet? Det är ju för i helvete ett tips för de som inte vet, och om du redan vet om den så behöver du inte börja skryta, för att INGEN BRYR SIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Håller med Sergej! Om ni redan vet det; varför inte bara lämna tråden och surfa vidare i stället för att ta upp en massa onödig plats på servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 ONTOPIC: hahaha! Jag kan inte skjuta mot kameragubben, för jag dödar honom alltid! Men jag tände eld på ett hus och några människor istället och tog foto på det. OFFTOPIC: Tack PETsson och Sergej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 hej.. man ska ju typ ställa sin stylade bil på gatan hitta en gängmedlem ge honom kameran och ställa sig framför bilen och ta kort... asgrymt ju... (testade de ida) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts