fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men tar honom kort på CJ eller? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vinnecool är trevlig verkar det som... Så här går det till: Man ger kameran till gängmedlemmen sedan kommer det fram en kameravinkel där man ser CJ på t.e.x gatan så om du springer omkring så ser du ju det... och sedan när du vill ta korter trycker man på cirkel eller L1 därför sköt min gubbe precis i kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vore grymt om man hoppade samtidigt som han tog kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ska jag ta kort på något i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ska jag ta kort på något i spelet? hehe ta kort på din stylade bil om du har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hehe ta kort på din stylade bil om du har en Vänta jag har ingen stylad bil nu, det står inte nån bil nånstans i mina garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vänta jag har ingen stylad bil nu, det står inte nån bil nånstans i mina garage ok men du tidsam jag undrade ju å msn om det är bra grafik på ps2 med san andreas såg på dit kort var ju bra kvala på bilden ändå fast du tagit kort med kameran =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Extrem offtopic: fisken, det heter honom, inte han. Det är faktiskt ganska självklart. Ursäkta för offtopicen. har ändrat men de funkar ju inte, de ståt fortfarande han, men spela roll Redigerad 15 december, 2004 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej! Jag tog ett kort på Dakarbilen för att påvisa att den finns Sen passade jag på att ta lite kort på den mystiske mannen som alltid spawnas uppe vid "The Big Ear" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0116.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0113.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0117.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej! Jag tog ett kort på Dakarbilen för att påvisa att den finns Sen passade jag på att ta lite kort på den mystiske mannen som alltid spawnas uppe vid "The Big Ear" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0116.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0113.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/000_0117.JPG Gammalt info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) haha, kolla på bilden i mitten, va ska han göra me den där tjejen då?? snällt av dig Tidsam att lägga upp bilder, de uppskattas Redigerad 15 december, 2004 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 haha, kolla på bilden i mitten, va ska han göra me den där tjejen då?? snällt av dig Tidsam att lägga upp bilder, de uppskattas Jo man undrar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 händer det något speciellt om man dödar den där snubben?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Sluta vara så j***a otrevliga! Det finns ju dom som inte visste om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Sluta vara så j***a otrevliga! Det finns ju dom som inte visste om det här. Jag visste det inte! men jag driver bara lite med Tidsam för han och jag e nästan tesammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nu har Richard I börjat med sitt skitsnack... vilka svin det finns va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har åkt den där bilen! Den är skitdålig, men snygg! Btw vad är det där för gubbe? har aldrig sett honom förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har åkt den där bilen! Den är skitdålig, men snygg! Btw vad är det där för gubbe? har aldrig sett honom förut! Jo det är så att han spawnas bara uppe på "The Big Ear" går man på honom så säger han lustiga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nu har Richard I börjat med sitt skitsnack... vilka svin det finns va? Men ta det lugnt! jag vill inte vara tillsammans med dig och det kommer vi aldrig bli..så sluta tjata på msn om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men ta det lugnt! jag vill inte vara tillsammans med dig och det kommer vi aldrig bli..så sluta tjata på msn om det! Jag gillar inte det här... nu har han suttit och först skrivit en post om att han vill va tillsammans sedan skriver han att jag tjatar! Han är antagligen sur och avundsjuk eller liknande så det är bara skitsnack! Jag har god lust att reportera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts