Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej, börja med att hyra en gängmedlem. Sedan tar du fram kameran som du hämtar i "The Johnson House" Nu ska du gå fram till din hyrda gängmedlem och det kommer att komma fram en text att du kan ge kameran till honom! Så ni fattar nog resten sedan Det är jävligt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Gammal nyhet, har förövrigt aldrig testat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Gammal nyhet, har förövrigt aldrig testat det. Det är kul! Men jag stavade fel i titeln... inte blev ine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej, börja med att hyra en gängmedlem. Sedan tar du fram kameran som du hämtar i "The Johnson House" Nu ska du gå fram till din hyrda gängmedlem och det kommer att komma fram en text att du kan ge kameran till honom! Så ni fattar nog resten sedan Det är jävligt roligt! hehe coolt men tar han kort på CJ eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Allstå testa först! Du märker, och kom inte och säg att du inte orkar för det måste vara den sämta ursäkt som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men ja kan inte ta gängmedlemmar för ja e i las venturas och ja kan inte ta över hoods heller! :'( så de vore snällt om nån sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men åk bara till LS då och ta en av dina gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men de finns inga, man måste göra några uppdrag för madd dogg först, och har inte gjort de än, så de e omöjligt för mig, om ja inte spelar på som en galning nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag kan ta ett kort på CJ och sedan ta på TV:n med digitalkameran! Men bara om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vore helt perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Extrem offtopic: fisken, det heter honom, inte han. Det är faktiskt ganska självklart. Ursäkta för offtopicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men tar honom kort på CJ eller? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 oj vilken nyhet! (ironi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Tack för tipset tidsam! Jag visste inte det här! (och det var INTE ironiskt! Jag visste faktiskt inte det här!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Åh man tackar VinneCool alla har inte samma trevliga inställning som du Men iallafall här är min bild Edit: jag råkade fira av ett skott i kortet Redigerad 15 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hehe... skjuter du mot kameragubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Gammal nyhet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hehe... skjuter du mot kameragubben? Hehe som tur var klarade han sej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 tack för besväret tidsam (grym gubbe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men det är så jävla kul att ta kort ch sedan lägga upp de här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts