Meller Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Är det någon här som lirar detta spel? Och vad tycker ni om det? Jag har nyss skaffat det, och jag är redan kär Årets spel hittils. Av de lilla jag har kört iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) personligen brukar jag inte gillar såna spel som riddick men det var ganska kul ända tills man kom ner i det där svarta hålet med massa konstiga zombiesar av nå slag då gick det för långt Redigerad 15 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 personligen brukar jag inte gillar såna spel som riddick men det var ganska kul ända tills man kom ner i det där svarta hålet med massa konstiga zomiesar av nå slag då gick det för långt Exakt! Har inte orkat spela se'n dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Exakt! Har inte orkat spela se'n dess. Hade skapligt höga förväntningar på det spelet kan jag säga! Men det ska man tydligen aldrig ha på et spel förutom CS:Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hade skapligt höga förväntningar på det spelet kan jag säga! Men det ska man tydligen aldrig ha på et spel förutom CS:Source HAHAHAHHAHAHA, hoppas du var ironisk på ditt sista uttalande... Hur långt i spelet hade ni kommit när det kom zombies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ännu en gång förstör zombies ett spel. Kan de inte lämna de ur bilden någon enstaka gång... Ser nästa Bond-titel framför mig: "Live Long Til Life Passes And A Lot Of Ass-Kicking Zombies"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad gör man på riddick? har precis köpt det men vill veta vad man gör .. e de typ som i filmreklamen att han slänger sig med ett rep genom grand canyon eller va han nu gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Öhh....The Chronicles of Riddick går ut på att försöka fly från ett framtida fängelse ute i rymden med typ vaktrobotar och hela köret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts