Heltor Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag e på Kenji's mission efter Grand theft auto uppdraget, jag hittar inte den där jävla Yardie's Lobo bilen!!!!! var är den! Posta gärna en karta där du vissar eller förklara tack på förhand Detta handlar om Vanliga GTA III men jag måste ha hjälp fort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag e på Kenji's mission efter Grand theft auto uppdraget, jag hittar inte den där jävla Yardie's Lobo bilen!!!!! var är den! Posta gärna en karta där du vissar eller förklara tack på förhand Detta handlar om Vanliga GTA III men jag måste ha hjälp fort! Jo men då postar du i fel forum grabben...det var länge sedan jag körde....Yardie är väl dom som håller till vid stadion???(Rätta mig om jag har fel)....och bilen kör isf omkring där....!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Den är röd och har hydralik... Men skapa inte två topicar och lär dig för fan namnet på spelet du spelar!! Du snackar om GTA III ju!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts