Mahalo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej .... förlåt att jag ställde frågan då.....men e inte det här forumet till för att man skall fråga om man vill ha någon hjälp..???? svar :ja jag har pprecis skaffat spelet och såg inte prickarna för för ja har inte så stor tv till ps2 just nu .... men ja vill bara veta ..ska man fråga här i fortsättningen om man vill ha hjälp eller är det här forumet till för sånna som har klarat spelet och vill skryta!? Du får ursäkta men det finns väldigt många rötägg på den här sidan som nog inte har tvättat sig bakom öronen särskilt noga och fått för sig att dem är bättre än andra och därmed hackar ner på dem som inte riktigt har förstått sig på spelet än bry dig inte om dem om du behöver mer hjälp med spelet så finns det väldigt många här som inte har nåt emot att hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej tack för all hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Gud har rätt till 102% många är hjälpsamma. Bastard, tidsam, gud, mm Tack för all hjälp jag har fått grabbar, ni e bäst!!! Redigerad 16 december, 2004 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 det är såna som inte har gta känslan sen tillbaka därför e dem inte vana vid sättet att spela det som vissa är.. tex ingen av oss gta fans hade haft känslan att spela final fantasy eller andra konstiga rollspel (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Va snackar ni om? Jag hade iaf inga prickar som visade var tagsen låg på det uppdraget. Och man håller ju på och vänjer sig vid staden vid det uppdraget. Efter videon där nån snbube sprayat över första, så finns nästa exakt mittemot på huset. Spring runt bakom dessa hus, så finns det en gränd, med stensidor. Spring in i den, ungefär mitten på höger sida på stenmuren är en tag. Nu ska du tillbaka till bilen, och köra iväg. Första tagen ligger i gränden brevid Ballas som står och hänger. Sen är det rakt fram. Eller kanske hoppa över ett stängsel först... Iaf, så ska du se en tag på ett tak typ. Du ser den från marken, klart och tydligt. För att komma åt den, gå till höger sida, hitta ett stängsel, kräng dig över, och spring till soptunnan på baksidan. Hoppa upp på den, för att sen ta dig till taket. Spring nu runt och ta tagen på andra sidan. Hoppa sen ner från taket, för att åka iväg igen med bilen till Grove Street. Tror uppdraget var så... Fast det var ju 6 veckor nu eller nåt... 2 dagar efter releasedatumet. (:!!! Good luck iaf. Jag är 100% säker på att det var "prickar" utsatta på dom ställen som man skulle spraya. Och jag är 99% säker på att det inte skiljer från spel till spel eller från ps2 till ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jag är 100% säker på att det var "prickar" utsatta på dom ställen som man skulle spraya. Och jag är 99% säker på att det inte skiljer från spel till spel eller från ps2 till ps2. Och det fanns inga prickar på när jag sprang runt. Jag fick leta själv. Vad har du för svar på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Och det fanns inga prickar på när jag sprang runt. Jag fick leta själv. Vad har du för svar på det? Mitt svar är att du borde skaffa glasögon, för det ÄR prickar när man gör det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts