Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hejsan....ni kanske tycker jag verkar kass på det här spelet men jag har faktiskt redan fasnat vid uppdrag 4 tror jag det är... man ska följa med sin brosa å spraya grafitti på en bro sen säger han att man sak göra resten själv å sen drar han å sätter sig i bilen och väntar då gicka jag till ett hus som var i närheten och spraya över ett sånt märke ...då står det "2/100" Skall man verkligen gör 100 st??? tacksam för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 du behöver inte göra det nu du kan göra vad du vill skit i dom och spraya när du ser en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Kolla på GPS:en där finns det små märken. Blå betyder att du ska gå dit. Röd betyder att du ska DÖDA/använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jo men ska ja skita i brosan som sitter i bilen då eller??? för ja kommer ju inte in i bilen ....å de finns ju inga andra uppdrag ja ska göra ??? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 du ska spraya 3 tags, sen ska du tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 nån swom vet var de 3 tagsen är??...hittar bara den som är mitt emot bron... å den på bron naturligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 nån swom vet var de 3 tagsen är??...hittar bara den som är mitt emot bron... å den på bron naturligtvis kolla på kartan... typ fyrkantiga saker... så e dom på samma höjd som dig... e dom en trekant som pekar neråt e dom lägre än dig... pekar dom uppåt e dom högre än dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) wrazxc, du e ett stolpskott! hur gammal e du?? Redigerad 15 december, 2004 av mr_rico6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 du e ett stolpskott! hur gammal e du?? vad har det med topicen och göra han frågade bara en liten sak vad spelar det för roll ? Om du är mognare så svara då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Han har förmodligen precis skaffat sig spelet, varav han ställde en fråga. Smör-tass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 men vem som helst fattar väl att man ska till prickarna på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Jag förstod inte heller det i början när jag skaffade spelet! Tog drygt en 20 min innan jag förstod vad jag skulle göra! Redigerad 15 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 stackare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej .... förlåt att jag ställde frågan då.....men e inte det här forumet till för att man skall fråga om man vill ha någon hjälp..???? svar :ja jag har pprecis skaffat spelet och såg inte prickarna för för ja har inte så stor tv till ps2 just nu .... men ja vill bara veta ..ska man fråga här i fortsättningen om man vill ha hjälp eller är det här forumet till för sånna som har klarat spelet och vill skryta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 om du inte såg prickarna borde du läst, står precis vad man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wrazxc Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ja...det stod att man skulle spraya restaen och att det fans mer burkar i bagagen... å när ja sprayat första så står de 2/100...... det var därför jag unrade om man kulle spraya alla hundra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej .... förlåt att jag ställde frågan då.....men e inte det här forumet till för att man skall fråga om man vill ha någon hjälp..???? svar :ja jag har pprecis skaffat spelet och såg inte prickarna för för ja har inte så stor tv till ps2 just nu .... men ja vill bara veta ..ska man fråga här i fortsättningen om man vill ha hjälp eller är det här forumet till för sånna som har klarat spelet och vill skryta!? Joo det är till för att fråga Men det mesta finns så om du inte vet så finns det en sök grejj här längst ner av sidan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Joo det är till för att fråga Men det mesta finns så om du inte vet så finns det en sök grejj här längst ner av sidan ! Tvivlar på att någon har skapat en topic om detta ämnet tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Tvivlar på att någon har skapat en topic om detta ämnet tidigare. Ne men kolla på hans fråga jag tipsade bara han. Han kanske är ny här på forumet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Va snackar ni om? Jag hade iaf inga prickar som visade var tagsen låg på det uppdraget. Och man håller ju på och vänjer sig vid staden vid det uppdraget. Efter videon där nån snbube sprayat över första, så finns nästa exakt mittemot på huset. Spring runt bakom dessa hus, så finns det en gränd, med stensidor. Spring in i den, ungefär mitten på höger sida på stenmuren är en tag. Nu ska du tillbaka till bilen, och köra iväg. Första tagen ligger i gränden brevid Ballas som står och hänger. Sen är det rakt fram. Eller kanske hoppa över ett stängsel först... Iaf, så ska du se en tag på ett tak typ. Du ser den från marken, klart och tydligt. För att komma åt den, gå till höger sida, hitta ett stängsel, kräng dig över, och spring till soptunnan på baksidan. Hoppa upp på den, för att sen ta dig till taket. Spring nu runt och ta tagen på andra sidan. Hoppa sen ner från taket, för att åka iväg igen med bilen till Grove Street. Tror uppdraget var så... Fast det var ju 6 veckor nu eller nåt... 2 dagar efter releasedatumet. Good luck iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts