Jump to content

Behöver hjälp!

Wrazxc
 Share

Recommended Posts

Hejsan....ni kanske tycker jag verkar kass på det här spelet men jag har faktiskt redan fasnat vid uppdrag 4 tror jag det är...

man ska följa med sin brosa å spraya grafitti på en bro sen säger han att man sak göra resten själv å sen drar han å sätter sig i bilen och väntar

då gicka jag till ett hus som var i närheten och spraya över ett sånt märke ...då står det "2/100"

Skall man verkligen gör 100 st???

tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej .... förlåt att jag ställde frågan då.....men e inte det här forumet till för att man skall fråga om man vill ha någon hjälp..????

svar :ja jag har pprecis skaffat spelet och såg inte prickarna för för ja har inte så stor tv till ps2 just nu ....

men ja vill bara veta ..ska man fråga här i fortsättningen om man vill ha hjälp eller är det här forumet till för sånna som har klarat spelet och vill skryta!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej .... förlåt att jag ställde frågan då.....men e inte det här forumet till för att man skall fråga om man vill ha någon hjälp..????

svar :ja jag har pprecis skaffat spelet och såg inte prickarna för för ja har inte så stor tv till ps2 just nu ....

men ja vill bara veta ..ska man fråga här i fortsättningen om man vill ha hjälp eller är det här forumet till för sånna som har klarat spelet och vill skryta!?

Joo det är till för att fråga :P Men det mesta finns så om du inte vet så finns det en sök grejj här längst ner av sidan !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va snackar ni om? Jag hade iaf inga prickar som visade var tagsen låg på det uppdraget. Och man håller ju på och vänjer sig vid staden vid det uppdraget. Efter videon där nån snbube sprayat över första, så finns nästa exakt mittemot på huset. Spring runt bakom dessa hus, så finns det en gränd, med stensidor. Spring in i den, ungefär mitten på höger sida på stenmuren är en tag.

Nu ska du tillbaka till bilen, och köra iväg. Första tagen ligger i gränden brevid Ballas som står och hänger. Sen är det rakt fram. Eller kanske hoppa över ett stängsel först...

Iaf, så ska du se en tag på ett tak typ. Du ser den från marken, klart och tydligt. För att komma åt den, gå till höger sida, hitta ett stängsel, kräng dig över, och spring till soptunnan på baksidan. Hoppa upp på den, för att sen ta dig till taket. Spring nu runt och ta tagen på andra sidan. Hoppa sen ner från taket, för att åka iväg igen med bilen till Grove Street. Tror uppdraget var så... Fast det var ju 6 veckor nu eller nåt... 2 dagar efter releasedatumet. :P

Good luck iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor