PETsson Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hejsan! Hur blir man av med knogjärnet när man har både Katie och Barbara som flickvänner? Går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vilket knoghjärn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Varför vill du bli av med knogjärnet? Förövrigt så kan man inte bli av med det. Redigerad 15 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Var finns knogjärn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nej, det går inte. Eller jo... Bli Busted istället för Wasted så tar polisen dina vapen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Under bron i LS precis vid CJ's hus. I da Hood YO YO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Eller jo... Bli Busted istället för Wasted så tar polisen dina vapen iaf. Nej, jag har ju dejtat Katie, ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Åhh fan jag har inte tänkt på det! Jag har skaffat alla flickvännerna jag har inte knoghjärnet och kommer aldrig att skaffa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vaför vill ni inte ha knogjärn?.. slippe stå i 30 sekunder å slåss när du kan ge snubben 300 gram järn i fejset.. [off-topic] REQUEST: vill ha en gif-animerad smilie som föreställer Agent Smith (matrix) när han får ett knytnävslag i ansiktet av neo i slutet på revolutions [end of off-topic] jag tycker knogjärn e fett skönt.. men alla tycker ju olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jo det beror på hur man ser det Jag tycker det ser så jävla fult ut med den överdrivet stora knogjärnet på handen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 det e fegt å fult att andvända knogjärn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Min gubbe anväder sig av styrka. Han slår ner en människa snabbt ändå. Annars tar man ju ba fram silenced pistol och skjuter huvet av den man vill döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ja, men att springa omkring och spränga bilar med bazooka eller grilla människor är inte fegt! Det är ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 det e fegt å fult att andvända knogjärn! e de mindre fegt att använda andra vapen isf?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 off-topic på tal om att spränga bilar me bazooka; de roligaste e ju att kansta "remote bombs" på bilar o gubbar o spränga när dom har åkt/sprungit iväg en bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts