Insats Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 alltså jag har typt åkt 6 plan, hur får man fler?? finns typ 3 varianter på flygplatserna, det feta, jet och det med ständigt utfällda hjul. och så har jag kört hunter och planet man åker med först av allt som kan skjuta, OCH planet med dubbla vingar som finns vid the farm.....hur hittar jag fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Har du kommit till las venturas än? I så fall så kan du dra till det sydöstra hörnet av flygplatsen och ta det skitstora planet AT-400. Klara också flygskolan på guld och du får huntern och stuntplane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ok Har ockås hört att man kan importera (köpa?) bilar nånstans? hur går det till?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Det gör du i hamnen i San Fierro... Där du gör sista uppdraget med Cesar (garaget i Dorethy). EDIT: Du måste dock exportera först, om du inte vill importera Perennial... (Det finns en till från början, kommer inte ihåg vilken...) Redigerad 15 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Du drar ner till hamnen där du säljer bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts