Fredde_best Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vad ska man göra på uppdraget Los desporadon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men lägg av!!! Kolla på filmen innan uppdraget!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 oh fan vad klantigt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredde_best Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) mina filmer funkar inte det är nåt krångelså kan ni förklara för mig Redigerad 15 december, 2004 av Fredde_best Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 OIhh.. du ska recruita typ nåra gängmedlemmar. och ta cesar och gängmedlemmarna till tågstationen i LS och du måste max ha 2 av dina gängmedlemmar när du kommer fram. iaf så va de för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) mina filmer funkar inte det är nåt krångelså kan ni förklara för mig Då köper du det riktiga spelet istället för att ha det bränt. Har du det riktiga går du och byter skiva. edit: förresten så öh... har du ju svaret i din egna tråd om exakt samma svar, längre ner på sidan. Suck Redigerad 15 december, 2004 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 vad ska man göra på uppdraget Los desporadon Kolla på http://www.gta-sanandreas.com/ Där står det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts