TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nemen tja gubbar o flickor, ere nån som vet vad som händer om man klarar taxiuppdragen,branbil, snut o.s.v, (ja orkar inte köra mer) typ som i VC så man fick mer liv...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nemen tja gubbar o flickor, ere nån som vet vad som händer om man klarar taxiuppdragen,branbil, snut o.s.v, (ja orkar inte köra mer) typ som i VC så man fick mer liv...?! invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 invandrare? Vafan har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Taxi får du nitro på alla taxibilar. Brnadbil har jag inte klarat ännu. Snut så ökar maximum hälsan tror jag, var så länge sedan jag klarade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 haha, ne facktist inte, bara jävligt lat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 cortez, shysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Taxi = Nitro i alla taxi's Police = 150 armor Firetruck = flamsäker Medic = mer hälsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) invandrare? fördomar? Redigerad 15 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Varför är alla så rasistiska? :'( Varför kan alla inte leva ifred och sparka ut alla invadrare. Skoja bara. men seriöst sluta hacka på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag HATAR rasister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Dock är det statistikts bevisat att invandrare begår mer brott. Jag tycker att vi ska skära ner på bidragen så att folk tvingas att arbeta istället för att bara stå att hänga. (märker att jag går lite off-topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 o så kan jag fortsätta att det fins 1.8 MILJONER invandrare som lever på A-kassa i sverige. o vid en liten uträkning så kom jag fram till att det behövs 300 (!!!) MILJONER svenskar för att betala dom A-kassorna, o då e det bara 4.2 miljoner skattebetalare kvar att försörja skolor, poliser, brandkårer OSV en liten tanke-drivare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts