Heltor Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag e på Kenji's mission efter Grand theft auto uppdraget, jag hittar inte den där jävla Yardie's Lobo bilen!!!!! var är den! Posta gärna en karta där du vissar eller förklara tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 ... Den brukar köra omkring vid Callahan Bridge och Newport...Kan liknas vid Stallion har Gepardklädsel på sätena och raggartärningar i bakspegeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Den kör på Newport, ovanför hamnen, där uppdrag A är första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heltor Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Okejj tack så mycket men jag råkade ändå döda kenji i ett uppdrag nyss *G* men tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts