vigebo Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Tjena Alla ! när jag ska ladda ett spel eller trycker på new game så står det unhandled exeption (stavning) sen massor med nummer kolla bilden nedan. Har prövat att avinstallera hela VC fast har ändå kvar det har kvar alla save filer också när jag hade avinstallerat det. Redigerad 15 december, 2004 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 TEsta att patcha det, eller spela det på PS2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 TEsta att patcha det, eller spela det på PS2 istället. patcha ?? får ps2 til jul med san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ladda ner 1.1-patchen från GTAsajten (säg inte att du inte hittar den) eller gör Rockstar en tjänst och köp spelet om du har tankat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Ladda ner 1.1-patchen från GTAsajten (säg inte att du inte hittar den) eller gör Rockstar en tjänst och köp spelet om du har tankat det. okej thx har inte laddat ner det tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Har än inte fått det att fungera kan inte ladda ett spel som jag sparat:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Har du moddat det på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tjena Alla ! när jag ska ladda ett spel eller trycker på new game så står det unhandled exeption (stavning) sen massor med nummer kolla bilden nedan. Har prövat att avinstallera hela VC fast har ändå kvar det har kvar alla save filer också när jag hade avinstallerat det. Gör en systemåterställning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Gör en systemåterställning... hmm vars kan jag göra det ? på bara själva spelet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fusket Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 hmm vars kan jag göra det ? på bara själva spelet ? på din dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 ser ut som att du har lagt in en ny bil eller liknande, prova lägg in D-Magic wheel mod så ska det nog funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Gör en systemåterställning... Så för att han inte kan ladda ett spel på VC så ska han göra en systemåterställning? Sämsta tipset någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts