Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Jag ska köpa ett nytt spel, nu undrar jag vilket jag ska köpa. Behöver veta till helgen Jag har ps2 network adapter. Jag har inte kört FFX-1 går det att spela FFX-2 ändå? Redigerad 15 december, 2004 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag säger soccom 2 för alla Final Fantasy spel sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Har inte lirat Socom II så jag tar på FFX-2, fast man bär spela FFX innan man spelar FFX-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Om du spelat FFX så är FFX-2 nog ett bra alternativ. Socom tror jag endast är kul om du kör över nätverk. Vote: FFX-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Låt mig se nu... en av världens bästa RPG-serier, mot ett mediokert skjutspel... VOTE: FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag tror bara att jag har kört FF8 men går det att spela FFX-2 ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 FFX-2, men då bör du alltås ha spelat FFX innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Socom2 äger FinalFantasy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 kör aldrig FPS på Playstation.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 kör aldrig FPS på Playstation.. Jag gillar FPS på konsoller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag skulle bli glad om det kom fler röster (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts