hjhjg Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag blir helt j***a knäpp, när jag skulle ta över hoods, så skulle jag ta över det vid playa de sivailla, men jag dog. så jag tänkte försöka igen men då var det inte någon lilla färg kvar och de va inte grönt heller. är det någon konstig bugg eller. kan jag inte få 100% nu eller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Brukar bli så om man t.ex. dör vid andra attacken. Då blir färgen "neutral". Prova igen med att starta "krig" o se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fast vid Temple som ligger under Vinewood ungefär så finns det ett pyttelitet bug område som knappt syns på kartan. Kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fast vid Temple som ligger under Vinewood ungefär så finns det ett pyttelitet bug område som knappt syns på kartan. Kolla där. Det är inget bug område, R* har gjort det litet för att det ska vara svårt att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts