notorius Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Har inte kommit så långt på SA men jag fick ett uppdrag av Toreno där man skulle köra en bana med Monstertrucken. Klarade den och så men jag vet inte vart man kan hitta den nu! Råkade välta med den innan jag skulle spara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 I mitt garage i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Typ nånstans vid Sökknappen finns den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=Monstertruck Kolla i den tråden. Lär dig även var denna sida finns. Redigerad 15 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag vet inte om den står parkerad nånstans MEN du får en om du dejtar Michelle eller säljer lite bilar på exporten. Jag sparade den man fick hos Toreno men när jag sen gick och kolla i garaget så var den borta! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Har inte kommit så långt på SA men jag fick ett uppdrag av Toreno där man skulle köra en bana med Monstertrucken. Klarade den och så men jag vet inte vart man kan hitta den nu! Råkade välta med den innan jag skulle spara :'( den finns vid flint intersection bredvid en massa husvagnar. nära trucker missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts