Ebeeto Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Men om man inte kan spela in röster så är det ju uffigt bortom alla gränser. I och med att det släpps till konsol också, så kan ju PC-versionen bli någon sorts billig universal-konvertering där man har typ 5 olika lines varje dude kan säga... Om inte jag får läsa in mina egna repliker så skär jag mig i armarna med smörknivar, alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men om man inte kan spela in röster så är det ju uffigt bortom alla gränser. I och med att det släpps till konsol också, så kan ju PC-versionen bli någon sorts billig universal-konvertering där man har typ 5 olika lines varje dude kan säga... Om inte jag får läsa in mina egna repliker så skär jag mig i armarna med smörknivar, alltså... Klart man borde kunna de. Och till xbox kanske man läggger in via ens XBlive headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Om en gammal gubbe går förbi ska jag göra han till... nej skojja.. Redigerad 11 mars, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Om en gammal gubbe går förbi ska jag göra han till... nej skojja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Om en gammal gubbe går förbi ska jag göra han till... nej skojja.. Det var ett oerhört dåligt skämt. Eftersom jag, skämten mästare numero uno inte fattar vad i helvete du syftar på... Ödmjuk? Ähh...gå och dra en pansarsåg över dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Alltid lika seriösa admins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Alltid lika seriösa admins Mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Men om man inte kan spela in röster så är det ju uffigt bortom alla gränser. I och med att det släpps till konsol också, så kan ju PC-versionen bli någon sorts billig universal-konvertering där man har typ 5 olika lines varje dude kan säga... Om inte jag får läsa in mina egna repliker så skär jag mig i armarna med smörknivar, alltså... Håller med! Egna röster är ju halva nöjet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 När släpps det hära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Säg det. Skulle ha släppts för minst 2 år sen men har lovats nu i år. Här är iallafall en trailer på Gamespot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Klart man borde kunna de. Och till xbox kanske man läggger in via ens XBlive headset Röster. Hmm. Jag kan tänka mig att det kommer finnas en fin ruta: Create Lines. Där får man skriva på ett tangentbord sina. deras repliker. som senare förklaras ut som ord som är inspelade av engelskmän. Nä. Men anars måste man väll kunna välja mellan ett 100-tal repliker iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Röster. Hmm. Jag kan tänka mig att det kommer finnas en fin ruta: Create Lines. Där får man skriva på ett tangentbord sina. deras repliker. som senare förklaras ut som ord som är inspelade av engelskmän. Nä. Men anars måste man väll kunna välja mellan ett 100-tal repliker iaf Jo så är det nog men vi hoppas att det inte blir "hackiga" röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Rösterna är som Sims språket. Det finns inga inspelade repliker på Engelska. Det är bara jiddriska. Vill man ha röster får man spela in dom själv. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Om det är på simsspråket eller nåt sånt kan det ju aldrig bli något djup i filmerna. Jag hoppas på att man kan spela in med hjälp av ett headset på PS2 Redigerad 22 mars, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Rösterna är som Sims språket. Det finns inga inspelade repliker på Engelska. Det är bara jiddriska. Vill man ha röster får man spela in dom själv. Punkt. :'( ........... ............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts