Jump to content

The Movies *Spel*

VickeX
 Share

Recommended Posts

Men om man inte kan spela in röster så är det ju uffigt bortom alla gränser. I och med att det släpps till konsol också, så kan ju PC-versionen bli någon sorts billig universal-konvertering där man har typ 5 olika lines varje dude kan säga...

Om inte jag får läsa in mina egna repliker så skär jag mig i armarna med smörknivar, alltså...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men om man inte kan spela in röster så är det ju uffigt bortom alla gränser. I och med att det släpps till konsol också, så kan ju PC-versionen bli någon sorts billig universal-konvertering där man har typ 5 olika lines varje dude kan säga...

Om inte jag får läsa in mina egna repliker så skär jag mig i armarna med smörknivar, alltså...

Klart man borde kunna de. Och till xbox kanske man läggger in via ens XBlive headset

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med! Egna röster är ju halva nöjet :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Klart man borde kunna de. Och till xbox kanske man läggger in via ens XBlive headset

Röster. Hmm. Jag kan tänka mig att det kommer finnas en fin ruta: Create Lines. Där får man skriva på ett tangentbord sina. deras repliker. som senare förklaras ut som ord som är inspelade av engelskmän. Nä. Men anars måste man väll kunna välja mellan ett 100-tal repliker iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röster. Hmm. Jag kan tänka mig att det kommer finnas en fin ruta: Create Lines. Där får man skriva på ett tangentbord sina. deras repliker. som senare förklaras ut som ord som är inspelade av engelskmän. Nä. Men anars måste man väll kunna välja mellan ett 100-tal repliker iaf :lol:

Jo så är det nog men vi hoppas att det inte blir "hackiga" röster

Länk till kommentar
Dela på andra sidor