saffecool Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag önskar mig en ny dator i julklapp sen ska jag köpa liret på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Har för mig att man inte får göra sin egen film "helt. Utan man måste följa vissa linjer (:!!! han sa själv att man hade totalt fria händer och man kunde göra en remake på sin favvorulle om man ville Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 han sa själv att man hade totalt fria händer och man kunde göra en remake på sin favvorulle om man ville Inte vad jag läste på en sida som hade en FAQ gjord av Lion Head med frågor från spelare. Han svarade att man skulle kunna hyra en man som skrev manuscriptet. Desto bättre hus/hotellrum han fick arbeta i så blev det bättre script. Alltså att man följer hans script. Peter har själv sagt att han ska släppa en Directors Cut där man har dubbelt så mycket frihet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Visst ska det köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 han sa själv att man hade totalt fria händer och man kunde göra en remake på sin favvorulle om man ville Det kommer väl rätt så kraftiga moddingverktyg så kan det inte varit det han syftade på? Att Fans kunde tillverka kulisser osv till sina favvo rullar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Så kan vi starta en topic där vi postar våra filmer (:!!!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hur pass grov erotik kan man skapa? Är det 18-årsgräns ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hur pass grov erotik kan man skapa? Är det 18-årsgräns ens? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 mystic: Vad? Vissa vill ju spela spelet fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 han sa att det inte hur lätt som helst att göra film för man kunde inte göra vilken film som helst först för man måste ha matieral till scenerna och sånt och de kostar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 mystic: Vad? Vissa vill ju spela spelet fullt ut w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 han sa att det inte hur lätt som helst att göra film för man kunde inte göra vilken film som helst först för man måste ha matieral till scenerna och sånt och de kostar.... det finns alltid resurser.. *host fusk host host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Eftersom The Movies är gjort med Renderware (Samma motor som Gta spelen) så tänker jag köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Jag ska skaffa mig det! Har redan skrivit färdigt manuset till min första film: "Dark Angel: the movie", och startat en amatörstudio (kolla in på www.darkjakfilms.tk). Sen ska "Liberal:motståndsrörelsen" jag snackade om att göra "på riktigt" faktiskt bli av, fast i the Movies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det skulle väl släppas i början av 2005! Hur har det gått med det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det skulle väl släppas i början av 2005! Hur har det gått med det egentligen? 15 Juni enligt PCG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tror de bara kommer till pc http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=th...&konsol=&genre= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tror de bara kommer till pc http://www.webhallen.com/sok.php?sokord=th...&konsol=&genre= Det ska inte komma till något mer än pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Det ska inte komma till något mer än pc. F**TFU*KK*K! Jag som viulle ha det! :'( EDITATION: Det är inte helt säkert, spana in , det här är det rätt spel, tro? Redigerad 9 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det ser det ut som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts