Jump to content

The Movies *Spel*

VickeX
 Share

Recommended Posts

Kollade på "Kontroll" på svt online och såg spelet The Movies, Fy F*N va coolt det värker... tycker jag:P bara jag som ska köpa det eller?

"Kontroll" (The Movies)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Där har ni programet där dom visar spelet,...................

EDIT, dom visar spelet i mitten av programet, Flytta till spelforumet, jag tänkte inte klart när jag skrev :wub:

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kollade på "Kontroll" på svt online och såg spelet The Movies, Fy F*N va coolt det värker... tycker jag:P bara jag som ska köpa det eller?

"Kontroll" (The Movies)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Där har ni programet där dom visar spelet,...................

EDIT, dom visar spelet i mitten av programet, Flytta till spelforumet, jag tänkte inte klart när jag skrev :wub:

Jo det verkar skitkul! Givetvis ska jag köpa det, släpps i början av 2005, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men orka spela såna SIMS spel... :wub:

Jag tröttnade på The Sims efter ett halvfärdigt hus för det tog sååååå lång tid att skaffa pengar. i.o.f.s. kan man fuska men vad är då meningen med spelet??? :lol:

Jag har för mig att man inte alls behöver ta hand om sina skådespelare och sånt. Alltså blir det inte det minsta likt The Sims om man nu vill det. Då kan man istället bara göra filmer och annat trevligt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt intressant spel. Om genomförandet bara blir hälften så bra som idén så väntar ändå timmar av underhållning med det här liret. Jag hoppas mest på 20-tals-pajkastarfilm, 40-talsgangsterrullar och påfläskad 80-tals-action med tuffa one-liners. Och zombie-splatters förstås... Och uppe-i-rymden-sci-fi. Och man får inte glömma mjukporr-videos, Collegefilmer, grottäventyr och psykologisk horror heller. Jag hoppas på det här spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt intressant spel. Om genomförandet bara blir hälften så bra som idén så väntar ändå timmar av underhållning med det här liret. Jag hoppas mest på 20-tals-pajkastarfilm, 40-talsgangsterrullar och påfläskad 80-tals-action med tuffa one-liners. Och zombie-splatters förstås... Och uppe-i-rymden-sci-fi. Och man får inte glömma mjukporr-videos, Collegefilmer, grottäventyr och psykologisk horror heller. Jag hoppas på det här spelet!

Du får mig att längta ännu mer din pajas, vad skulle det vara bra för :wub:

(Just kidding)

mmm...Gangsterfilm.... :lol:

Edit: Hoppas bara att det här blir bra. Peter Moleunx(?) är ju känd för att överhypa sina spel till bristningsgränsen.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo... Överhype är väl det enda rätta ordet. Fable är väl ett bra exempel, även om jag inte haft nöjet att spela spelet personligen.

Med en idé som "The Movies" är det väldigt lätt att fucka upp hela konceptet i slutprodukten. Allting måste vara rätt och man måste hitta en balans mellan "spelarens frihet att göra vad han/hon vill" och "en svårighetsgrad som förlänger livslängden". Det får inte vara för svårt så att man lägger ner efter att en skådespelare stängt in sig i sin husvagn och hotar med att hoppa av om han inte får endast röda MnM's i den lilla skålen på hotellrummet han skall bo i under filmens premiärvisning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:wub: THE MOVIES ^_^

*Flyttar till spelforumet*

(Min gamla tråd som för övrigt är gammal är ändå för gammal! Nämnde jag att den var gammal? :lol: )

Jo vist ser det bra ut :D:o

Vet någon när det kommer och isf vart den kommer, te.x kommer den bara till PC?

Jälikt coolt att ta vem som helst på gatan och göra till action hjälte :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo vist ser det bra ut :P^_^

Vet någon när det kommer och isf vart den kommer, te.x kommer den bara till PC?

Jälikt coolt att ta vem som helst på gatan och göra till action hjälte :lol:

Det ska bara komma till PC, är jag rätt säker på.

Jag är faktiskt mer upphetsad över Nils Poppe-rullar än action-inslagen... Och så är ju jag mobbad i skolan också... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska inte avslöja mina planer för kommande film (ska köpa det där så fort det kommer, typ boka som jag gjorde med gtasa) men jag har grymma planer, kan redan se replikerna framför mig.. HAHAHA.. fan va grymt det kommer bli..

avslöjar inte vilken film som ska bli mitt stora projekt, men sen ska jag nog prova på å göra nåt slags matrix-inspirerat och kanske lite starwars

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ska inte avslöja mina planer för kommande film (ska köpa det där så fort det kommer, typ boka som jag gjorde med gtasa) men jag har grymma planer, kan redan se replikerna framför mig.. HAHAHA.. fan va grymt det kommer bli..

avslöjar inte vilken film som ska bli mitt stora projekt, men sen ska jag nog prova på å göra nåt slags matrix-inspirerat och kanske lite starwars

Har för mig att man inte får göra sin egen film "helt. Utan man måste följa vissa linjer :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Movies kommer ut till Xbox, PS2, GC och PC

Hoppas du har rätt Köttis,

Jag måste köpa en ny dator för att kunna köra alla bra spel :wub:

Så då går det nog snabbare att köpa det till boxen först.

Min dator är altså för dålig,

Fast jag fyller år 8 mars och då ska jag önska mig pengar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor