Arman Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Inledning: På fredag visar TV3 en filmkväll med den kaliforniska guvernören, Arnold Schwarzenegger, därför tipsar vi er om de två väldigt bra filmerna! @@@@@@@@@@ = Magnifik! @@@@@@@@@@ = Mycket bra @@@@@@@@@@ = Godkänd @@@@@@@@@@ = Mycket dålig @@@@@@@@@@ = Usel FREDAG 17 DECEMBER Den Siste Actionhjälten Tid: 19:30 Org. titel: Last Action Hero Regissör: John McTiernan Utgivningsår: 1993 Genre: Action, Komedi, Sci-Fi Produktionsland: USA Skådespelare: Arnold Schwarzenegger, Charles Dance, Joan Plowright, F Murray Abraham, Tom Noonan, Mercedes Ruehl, Ian McKellen med flera... Fakta: Unge Danny Madigan är en stor beundrare av actionhjälten Jack Slater som spelas av Arnold Schwarzenegger. Danny får en magisk biljett och hamnar därmed i en Jack Slaters filmvärld. Längd: 130 min Sammanfattning: @@@@@@@@@@ - Är mycket, mycket besviken på recencenternas kritik mot denna mycket actionfulla film. Detta är en rolig parodi på Arnold själv och vi ser en massa stjärnor som Ian McKellen... Trailer: IMDb.com -------------------------------------------------------------- http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0221/m_022108.jpg Conan - Barbaren Tid: 21:55 Org. titel: Conan The Barbarian Regissör: John Milius Utgivningsår: 1982 Genre: Fantasy, Äventyr Produktionsland: USA Skådespelare: Arnold Schwarzenegger, James Earl Jones, Max von Sydow, Sandahl Bergman, Ben Davidson, Mako, Sven-Ole Thorsen med flera... Fakta: Kraftfullt och blodigt äventyrsepos om den svärdsvingande krigaren Conan som vill hämnas på sektledaren Thulsa Doom som bränt ned hans hemby, dräpt hans föräldrar och gjort honom själv till slav. Längd: 129 min Sammanfattning: @@@@@@@@@@ - Blodig och en mycket bra film med ett mycket bra soundtrack av Basil Poledouris, ger ett stort plus till musiken... Trailer: IMDb.com -------------------------------------------------------------- För att skriva ut Film!-sidan i utskriftsformat så kan du klicka på Print This Topic lite längre upp! Har du frågor eller synpunkter, till och med tips? Kontakta mig då på jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Aaaah, äntligen lite tips på filmer. Började undra var dina filmtopicar tagit vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Aaaah, äntligen lite tips på filmer. Började undra var dina filmtopicar tagit vägen. Tog lite paus för förbättringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 snyggt! Har nog sett den där actionhjälten minst 5 ggr... vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Återupplivar tråden, det är ju idag filmerna visas... (:!!! *REFRESHED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 bra jobb arman! för övrigt tycker jag att du har för mycket fritid men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Som vanligt ett bra jobb...Men så bra är inte den sista actionhjälten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Som vanligt ett bra jobb...Men så bra är inte den sista actionhjälten Det är vad de flesta recencenter säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Personligen så tycker jag att "Den Siste Actionhjälten" är riktigt underhållande. Speciellt första halvan, då gapskrattade iaf jag riktigt ofta, men det roliga avtar lite smått mot slutet. Har även sett den en gång för länge sedan... "Conan - Barbaren" såg jag en halvtimme på, sen orkade jag inte mer. Inte för att den var dålig, utan för att jag var trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Snyggt jobb Arman! Haha GTAsajtens egna lille recencent (:!!! Du får många filmer nu till jul JOBBA JOBBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Finns det uppföljare på "Conan - Barberaren"? Hur många då isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Bra, men jag måste bara påpeka att i listan som beskriver "poängen" så har du glömt vad sju och fem snabela:n är Och bara för att påpeka lite mer så kanske du borde ta bort tre stycken @ då du ändå inte ger så låga betyg Redigerad 18 december, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Finns det uppföljare på "Conan - Barberaren"? Hur många då isåfall? Conan The Destroyer (Conan - Förgöraren) och Red Sonja (Barbarens Hämnd) De ska även spelass in en ny Conan-film där Brian Thompson troligen ska spela Conan. Filmen heter King Conan: Crown of Iron och kommer regisseras av John Milius som gjorde Conan - Barbaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Istället för att skicka email det stavas recensent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Istället för att skicka email det stavas recensent Tänkte väl att jag stavade fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts