Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag körde sista Quarry missionet tidigare idag. Jag var vid det stadiet att jag skulle dumpa liket och cykeln i vattnet. Jag tyckte jag hade droppat både, så jag försökte åka framåt för att inte åka i vattnet. Men jag studsade tillbaka på nåt sätt, kunde inte åka framåt. Jag trodde det var för att själva "flaket" var nere, så jag la det i standardposition igen. Men fortfarande studsade jag tillbaka, och jag började glida sakta mot vattnet utan att jag gjorde nåt. Tryckte, och höll in typ alla knappar förutom trekant och tro det eller ej, hela trucken åkte rakt upp i luften! Åkte upp ett par meter... sen stog jag bara där. Jag släppte alla knappar men bilen stannade i luften. Då gick jag ur, för jag fick inte bilen att röra sig överhuvudtaget. Då, när CJ skrikit lite och plumsat i vattnet, då åker bilen ner i vattnet nästan i skallen på CJ. Nån som varit med om nåt liknanade? Jag kan svära på mitt liv att överstående text är sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 nepp, men det kanske händer idag?! Jag skulle dumpa liket igår men det ramla av flacket så jag får fixa det idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Inte varit med om det. Fan va knasigt. I pity you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hände precis samma sak för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts