Commiebastard Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag köpte spelet för en vecka sen. Stämmer det om man tex. har pistol nivån på Hitmanlevel så kan man hålla i två pistoler? jag har läst mycket om GTA-SA, jag har sett mycket bilder. men jag har inte sett någon panzarvagn.. Har de tagit bort panzarvagnarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ja på första och nej på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag har hitman level med Silence 9mm. men jag håller inte i 2 pistoler.. vad krävs för det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) du får inte 2 pistoler på alihopa bara på uzin och avsågat hagel *edit* skulle vilja se CJ försöka skjuta med 2 silence 9mm, skulle se lite komiskt ut när han flyger bakåt Redigerad 14 december, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Dubbla MP5 skulle va skönt. Fast spelet skulle nog bli lite för enkelt. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Två vapen i båda händerna? En totalsumma av fyra vapen, och en problematik som jag inte kan lösa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Två vapen i båda händerna? En totalsumma av fyra vapen, och en problematik som jag inte kan lösa... 4 mac-10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 man kan visst ha 2 pistoler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 man kan ha 2 pistols, 2 mac10, 2 tec9, 2 sawnoff shothgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Och för att klargöra det, Pansarvagnen finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Två vapen i båda händerna? En totalsumma av fyra vapen, och en problematik som jag inte kan lösa... jag e Doc Oc.. kan ha 6 vulcan minigun och fortfarande slippa gå på mina egna ben nämen skämt å sido.. kan man inte ha vanlig 9mm? (ej dämpad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 föresten var finns pansarvagnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 area 69... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 nämen skämt å sido.. kan man inte ha vanlig 9mm? (ej dämpad) jo det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts