alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Skulle vara kul att veta hur långt alla har kommit. Själv så har jag 98.40%. Redigerad 14 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vote: 71-80 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hmm, hur många av dom som har mellan 90-100% har inte använt guider eller fusk på något sätt? Själv har jag 55% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Helt utan fusk kan jag stolt kategorisera mig som 70-80% completed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 kommit till 50% men jag kan inte klara "the en of the line" för då hänger det sej=( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Har väl runt 87.70% eller nåt, men jag ska bara klara snapshots så ökar nog procenten... Sen är det bara firefighter missions, bmx challenge, MC challenge Hm, sen har jag nog gjort allt.. Triathlon - Stadiumevents i LV Redigerad 17 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Min idiot storebrorsa har lånat ut mitt SA till en av sina kompisar så jag har inte spelat på ett tag men jag tror att jag har c:a 80-någnting% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag fick 100% utan guide och fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag fick 100% utan guide och fusk.. Hittade du alla tags, horseshoes, photos och oysters helt utan guide? Guld till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hittade du alla tags, horseshoes, photos och oysters helt utan guide? Guld till dig. Ser du guiden som att fuska? Det är ju en GUIDE, så den borde man ju få ta hjälp av.. Jag säger inte att du fuskar eller något, jag bara frågade om du tycker att guiden är som fusk.. Vissa köper ju den här boken (?) där allting står i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ser du guiden som att fuska? Det är ju en GUIDE, så den borde man ju få ta hjälp av.. Jag säger inte att du fuskar eller något, jag bara frågade om du tycker att guiden är som fusk.. Vissa köper ju den här boken (?) där allting står i.. Sa jag att jag ser guiden som fusk? Han sa att han inte har fuskat och inte använt guide. Har han verkligen inte gjort något av dem, så bockar i alla fall jag. Jag har använt guide och kan inte fatta hur man över huvud taget ska kunna hitta dem utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hittade du alla tags, horseshoes, photos och oysters helt utan guide? Guld till dig. ingen guide till tags och sånt.. bara en karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag tror han menade även karta när han sa guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag tror han menade även karta när han sa guide. är en karta en guide? eller en karta?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ingen guide till tags och sånt.. bara en karta.. Öh okej. Missuppfattade väll bara i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 är en karta en guide? eller en karta?.. Jag skrev att han kanske menade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har snart 94% och det är inget fusk alls!! Men kartor och lite så har jag användt annars är det omöljigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts