SlewME Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hur länge brukar du vara uppe på kvällen/natten? Själv så är det olika för mig. Ibland är jag trött och ibland inte då jag inte är trött så blir det för länge Vet inte om en sådan tråd finns sedan tidigare, Hittade dock ingen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hur länge brukar du vara uppe på kvällen/natten? Själv så är det olika för mig. Ibland är jag trött och ibland inte då jag inte är trött så blir det för länge Vet inte om en sådan tråd finns sedan tidigare, Hittade dock ingen . 4-5... Lägger mig typ aldrig tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Själv så tycker jag inte att man ska sova bort halva livet. Finns så mycket annat man kan ta del av på natten såsom att läsa här på forumet! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Själv så tycker jag inte att man ska sova bort halva livet. Finns så mycket annat man kan ta del av på natten såsom att läsa här på forumet! :P Nope, man sover väl bara bort en tredjedel av livet? Eller hur ligger det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Brukar oftast gå och lägga mig alldeles för sent om nätterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nope, man sover väl bara bort en tredjedel av livet? Eller hur ligger det till? jo man ska sova 8h/dygn för att kroppen ska må bra, men aldrig man gör det ändå.. förutom helger... då äre typ 11 h/dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mellan 2230 och 2300 på vardagar mellan 0100 och 0300 på helger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Mellan elva och tolv om vardagar, elva och ett på helger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Typ 1 på vardagar. Blir vanligtvis vid 3-5 på helgerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag får aldrig sova :'( känns nästan som jag glömt bort hur sover typ en timme varje dag vid 12 på dan eller så hinner jag slagga en liten stund Redigerad 14 december, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jo man ska sova 8h/dygn för att kroppen ska må bra, men aldrig man gör det ändå.. förutom helger... då äre typ 11 h/dygn. Min har vant sig . den mår bra bara den får sova en liten stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Själv sover jag sisådär 1 timma i månaden. Droppa ert skitsnack. Jag lägger mig väl runt 1 på vardagar(ja, det är sent men jag vill se OZ på ZTV). På helger är det väl imellan 12 och 5... eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 5-7 timmar sover jag.. Alltså brukar jag gå och lägga mig mellan 12-2 på natten. På helgerna är det andra bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) 5-7 timmar sover jag.. Alltså brukar jag gå och lägga mig mellan 12-2 på natten. På helgerna är det andra bullar. Likadant som du ungefär. På helgerna e det typ 3-5 som gäller! Redigerad 14 december, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Sover alltid kring 1-5 på vardagar, oftast kring 3, men det händer att man drar en no-sleep. Helger, lägger mig alltid kring 5. Är nattmänniska och man skall ej sova bort hela livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Natten till Lördag, Söndag, Måndag och Onsdag blir de väl runt 2, 3 eller 4 pga sovmorgon samma dag, annars runt 00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 5-7 timmar sover jag.. Alltså brukar jag gå och lägga mig mellan 12-2 på natten. På helgerna är det andra bullar. samma här, förutom på fredagar då börjar jag 10:40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 går och lägger mig vid elva-tiden på vardagar och kanske 1-tiden på helger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 har varit uppe till nu ikväll å jag gick upp igår vid 11 ungefär så nu är jag uppe i 22½ timma.. men normalt går jag upp runt 12-15 å hoppar i säng runt 03-05 <-jäsp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 har varit uppe till nu ikväll å jag gick upp igår vid 11 ungefär så nu är jag uppe i 22½ timma.. men normalt går jag upp runt 12-15 å hoppar i säng runt 03-05 <-jäsp Det verkar sunt att nästan vara uppe 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts