Jacker Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har fått ett problem med detta. Om jag loggar ut från forumet och sen loggar in igen så står både andvändarnamn och lösenord redo. Jag har försökt att få bort detta, men har inte lyckats. Jag har bl.a testat att radera alla cookies men det har inte funkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har fått ett problem med detta. Om jag loggar ut från forumet och sen loggar in igen så står både andvändarnamn och lösenord redo. Jag har försökt att få bort detta, men har inte lyckats. Jag har bl.a testat att radera alla cookies men det har inte funkat. Testa att ränsa formulär. Gör du oftas enklast genom att gå in på inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Kolla igenom inställningarna för brandväggen och webbläsaren. Cookies måste kunna lagras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Kolla igenom inställningarna för brandväggen och webbläsaren. Cookies måste kunna lagras. men det är inte cookies..har samma..och jag brukar rensa cookies typ varje vecka..ändå finns det typ snabb sög på google och lösenord och sånt på inlogging grejer skulle vilja veta vad som är fel...eller det kanske är cookies med det försvinner inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Den kompletta lösningen för dummies : IE6: Verktyg > Internet-alternativ... > Innehåll > Komplettera automatiskt > Rensa lösenord > OK Firefox: Verktyg > Inställningar > Sekretess > Sparade lösenord > Visa sparade uppgifter (längre än så här orkar jag inte skriva.... ) Nu kanske ni som haft problem med detta redan hittat en lösning eftersom jag postar det här så sent men alltid kul om det hjälper någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gå in på denna sida och scrolla längst ner och där hittar du "Delete cookies set by this board". Tryck där, så är du utloggad. GL HF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 ez3: Jag kör med Firefox! Cortez: Det har jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ez3 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) ez3: Jag kör med Firefox! Cortez: Det har jag gjort. .... och det funkade ändå inte (eller har jag missförstått dig?) EDIT: skriver klart min "guide": Firefox: Verktyg > Inställningar > Sekretess > Sparade lösenord > Visa sparade uppgifter > markera "gtasajten.com" och klicka "ta bort". (alternativt kan du ju testa ta bort alla) Redigerad 30 december, 2004 av ez3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts