PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Tjena! Jag har precis inhandlat en Action Replay Max och knappat in ett fusk till GTA: San Andreas, bara för att testa... Nu hade jag tänkt lägga in fler, men nu hittar jag inte "Grand Theft Auto San Andreas", som jag döpte den till... Vart tog den vägen? Man måste väl ändå inte skriva in koderna varje gång? Tack på förhand! Edit: Nu står det bara "Please insert a PlayStation or PlayStation 2 format disc.", fastän jag har startat om med skivan i... Redigerad 14 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 1: koderna ska sparas till ditt minneskort 2: Starta om ps2et medan ARMAX-skivan är i, jag har för mig att minneskortet (ARMAX-kortet alltså) måste sitta i första memorycard-öppningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag fick det att funka efter att ha stängt av och satt på... Däremot ska man kunna använda ett USB-minne, och ladda ner sparade spel från Internet med hjälp av programmet "Memory Manager", men jag hittar inte det på någon utav skivorna... Någon som vet var man laddar ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag fick det att funka efter att ha stängt av och satt på... Däremot ska man kunna använda ett USB-minne, och ladda ner sparade spel från Internet med hjälp av programmet "Memory Manager", men jag hittar inte det på någon utav skivorna... Någon som vet var man laddar ner det? hmm, fick inget sånt med ARMAX, jag fick ett memorycard och en skiva kolla hemsidan, tror att det ska finnas ett usbminne man både kan köra på datorn och i ps2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vad är adressen till hemsidan då? Jag köpte utan USB-minne och fick två skivor till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vad är adressen till hemsidan då? Jag köpte utan USB-minne och fick två skivor till... du kanske köpte en nyare version, vad vet jag? http://www.codejunkies.com tror jag det var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts