kariya Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Tycker den va bara rolig Hmm, vilken del av filmen är rolig förutom det jag skrev innan Alltså skräckfilmer är inte roliga förutom såna där splatter filmer. En skräckfilm behöver inte vara så läskig men den är ju definitivt inte rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hmm, vilken del av filmen är rolig förutom det jag skrev innan Alltså skräckfilmer är inte roliga förutom såna där splatter filmer. En skräckfilm behöver inte vara så läskig men den är ju definitivt inte rolig... Jooo Varför hur man en skräck film ? för att man vill bli rädd ? Ne för att man tycker den är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jooo Varför hur man en skräck film ? för att man vill bli rädd ? Ne för att man tycker den är rolig Måste hålla med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Alla som funderar på att se the grudge, för inte det, den är lite läskig, men grymt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alla som funderar på att se the grudge, för inte det, den är lite läskig, men grymt dålig. Är den? Fan, jag tyckte den verkade bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Alla som funderar på att se the grudge, för inte det, den är lite läskig, men grymt dålig. Japs eller Am. ver? Den japanska tycker jag är ganska bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts