Meller Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kanske har funnits en sådan här topic men. Vilken tycker ni är den äckligaste/läskigaste filmen som ni har sett? Jag tycker att The Shining är den läskigaste filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kanske har funnits en sådan här topic men. Vilken tycker ni är den äckligaste/läskigaste filmen som ni har sett? Jag tycker att The Shining är den läskigaste filmen Tihi, den är mest rolig och kult tycker jag. Men flickorna skrämmer mig än, så jäkla äckligt när dom står där i korridoren och så flashar det till samma bild fast när dom ligger slaktade istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 the ring.. helt klart the ring och the grudge F*N vad jag hatar skräckfilmer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 The Grudge.. Usch o fy o blä o.. AAAAH!!! Hatar sånna filmer.. Men man får en skön känsla i magen. Fast man blit mörkrädd i en vecka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Tihi, den är mest rolig och kult tycker jag. Men flickorna skrämmer mig än, så jäkla äckligt när dom står där i korridoren och så flashar det till samma bild fast när dom ligger slaktade istället. *ÄSCH* Redigerad 14 december, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag ser filmer som gör mig nedstämnd, inte äcklad och skrämd. Sååå...jag kan inte säga nått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har hört att Cannibal Holocaust ska va lite småläskig, funderar på att se den snart/nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad handlar The Grunge om? Jag tycker att den läskigaste e makeovern på The Shining. Men jag tycker nog det för att jag gick i trean när jag såg den första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad handlar The Grunge om? Jag tycker att den läskigaste e makeovern på The Shining. Men jag tycker nog det för att jag gick i trean när jag såg den första gången. Makeovern? Tv serien som King gjorde själv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Makeovern? Tv serien som King gjorde själv, eller? Vet inte riktigt. Men jag hyrde den på VHS och det va typ 2 kasetter. http://cover09.cduniverse.com/MuzeVideoArt/41/204141.jpg Bild på fodralet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vet inte riktigt. Men jag hyrde den på VHS och det va typ 2 kasetter. http://cover09.cduniverse.com/MuzeVideoArt/41/204141.jpg Bild på fodralet. Jo det är Kings version! Se Kubricks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jo det är Kings version! Se Kubricks! Den har jag också sett! Men jag tycker inte att den e läskig, kanske lite äcklig. Förresten så kommer den att visas på tv i helgen. Dock vet jag inte vilken kanal och vilken tid. Tror att det var ZTV men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 den läskiaste filmen jag har sett är exorsisten (stavning?) den var skitläskig. brr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Musses jul i tomteland? Nää, men ärlígt "The shining" e vidrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag vet inte gillar inte skräck filmer... hmm Braindead var ju läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 inte sett nån LÄSKIG skräckfilm... fast älskar skräckfilmer... exempel på sånna ja inte tycker va läskiga: the ring the shining exorcisten scream 1, 2 ,3 motorsågs massakern (den nya) halloween 20 år senare eller nåt sånt fattar inte va som e läskigt me dom.. sen finns de mer men dom ja kommer på nu fast älskar skräckisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det enda äckliga i The Shining är när Johnny(eller vad han nu heter) hittar en gammal gumma i ett badkar, så blir hon helt rutten. (Om det nu är ifrån den filmen!) Annars är The Ring rätt så komisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har inte blive rädd på någon film alls, den enda filmen som fått mitt hjärta dunka lite grann är "Dolt under ytan" eller vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 hmm Braindead var ju läskig... Den var väll inget läskig House of 1000 corpses..Inge läskig alls men med många utdragna och sadistiska våldsscener..Den är äklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Musiken i The Shining(den äldsta) var rätt creepy. Blev rätt rädd för det sjätte sinnet första gången jag såg den med eftersom jag inte var jättegammal direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts