Wild_hawk Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 hur gör man uppdrag i El burro huset som man kan köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 El burro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) sorry jag kommer inte ihåg om man kan göra misson där ............................................. Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Det finns inget El Burro hus, varken köpbart eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 sorry jag kommer inte ihåg om man kan göra misson där ............................................. jag har hört att man kan det men! jag fattar inte!! hur gör man uppdrag där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Det finns inget El Burro hus, varken köpbart eller inte... det heter nått med el burro det vet jag! det finns en swiming pool och man ska kunna göra tiningsuppdrag där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 El swanko casa, men där finns bara en Ruger på taket inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 El swanko casa, men där finns bara en Ruger på taket inget annat nej jag har läst i andra topicar att man kan göra uppdrag i ett hus som jag inte kommer i håg namnet där kan man göra tinings uppdrag sen så snackade nåra om att tiningarna var inte solida nå minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 SUCK... men det handlade om GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 SUCK... men det handlade om GTA 3 ockej.... sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts