sebbe_coolman Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag tänkte på att innan spelet släpptes så stog de ju på olika listor om att man skulle kunna få dålig mottagning på radion ibland när man är mittimellan två städer. Någon som märkt av detta?? Jag har inte sett något om detta i någon tråd.. Ganska säker på att det är falskt men kan ju iaf fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ja har också tänkt på de men aldrig märkt att det blir dålig mottagning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 nepp inte här heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hänt mig en gång inte rigtigt säker om det va spelet eller dålig mottagning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Tror det stämmer lika mycket som ryktena om spaden. Nonono. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts