wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vet att de finns en del sånna här topicar men jag hittade ingen på sökningen..som de stog i rubriken så undrar jag varför dom inte är där längre..har väntat vid deras hus flera dygn i sträck men jag har 20% med båda,kan dom ha dumpat mig förresten så är de så att jag hittade alla ostron idag, påverkar de relationerna på nåt sett eller? aja. tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Exakt min situation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag kan aldrig dejta michelle eller vad hon nu heter nuförtiden. (hon latex baben) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag kan aldrig dejta michelle eller vad hon nu heter nuförtiden. (hon latex baben) millie? hehe latex baben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Flickvännerna ska inte kunna dumpa dig efter du tagit alla ostron. Kan det vara så att du inlett en relation med dessa innan du tagit ostronen? Kan vara där problemet ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 De är inte hemma alls under vissa perioder... Hade samma problem förut, gå och gör nåt annat så länge.(I spelet... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts