jonasjonas Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 i san fierofinns det ju en klubb som man kan dansa på...men hur höga poäng skall man ha för att klara de olika låtarna? och hur många finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 i san fierofinns det ju en klubb som man kan dansa på...men hur höga poäng skall man ha för att klara de olika låtarna? och hur många finns det? vet itne hur många de finns själv har jag klarat 4 typ,har inte brytt mig mer..tror de är över 4000 poäng faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 va? finns det mer än den där sugiga låten? jag har fått 8430 poäng men har endast hört den vanliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts