T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Colt m4 e juu grym men lite gammal ! men nu har dom Ak47:an som inte fanns i Vc! Men som nu finns för att terrorisera (vote : AK47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det ligger lite ganzta över ak47an det får bli den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HEEEJ!! Min vote funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HEEEJ!! Min vote funkade inte. Försök igen ! Kom IGen Grabbar alla ska rösta på Ak47:an den äger juu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Sawn-Off Shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 AK47 eller Desert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag lyckas alltid träffa gastanken med ak så den e bra på sitt sätt. M4 däremot har större presicion och har fler skott i magasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) vote: Uzi (va äre för poäng me fjortiz-style på det inom parantes?) (edit: stavfel) Redigerad 14 december, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts