ShizzHnit Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag tycker San andreas saknar lite känsla, mer färger och lite glatt. Vice city hade allt detta det var ett bra spel med massa känsla och man kunde fortsätta spela efter man klarat alla uppdragen. det var liksom mer "liv" i Vice city jamfört med San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 där har du fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Men San Andreas är så grått och lite tråkigt ibland Malibu club i vice city tycker jag va bättre än alla andra klubbar och så! San andreas saknar känslan, Ja det är klart att San andreas är mycket bättre än vice city man kan ju äta, byta kläder, frisyr mm. säg något kul man kan göra efter man klarat det mesta på san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 leta tags,hästskor,ostron och snaps t.ex men annars kan man ju dejta flickvännerna eller ta en hydra flyga en svänga över area 69 o försöka skuta ner dom andra planen.Låt fantasin flöda! de finns hur mycket som att göra!vice city är inget jämfört med SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ja, det är klart. men finns det ingen roligt att göra efter allt detta? man har inte lika mycket lust att sätta sig ned och spela San andreas som att spela vice city när det kom. Men i för sig så är San andreas 3 gånger så bättre men saknar den goda känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Annars kan det bero på att man blir äldre och mognar ifrån den där speciella känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mm, kanske det! det hade jag aldrig tänkt på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Men vad fanns det som gjorde Vc så roligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag kommer nog fortstätta spela gta-spelen många år till tror jag. Tror inte att jag kommer mogna från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag tycker man ska se det från en tekologisk synvinkel. San Andreas är en stat, Vice City är en stad. SA har feta mellanrum mellan städerna. Kan ge en känsla av livlöshet. Men främst är det ju så att SA är mer grafiskt påfrestande för maskinen än VC. P.g.a. detta kan inte lika många människor och/eller bilar målas upp. Även detta kan göra att känslan försvinner lite. Aja. Jag tycker SA är ett underbart spel. Ja, jag spelar bara för att spela. Latjar omkring. Hämtar vapen för att i slutändan dra en fet massaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Japp, det har du faktiskt rätt i ! Men vice city var så glatt med massa färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vice city är mycket roligare att stunta i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 roligare är relativt.. lättare är fakta ! jag tycker det är roligare när det är en utmaning, försök göra en 2 km lång wheelie med gamla sanchez och försök sen med nya sanchez.. jämför då hur lätt det är.. ( jag har klarat 1,8 km med NRG500 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Håller med fullständigt, ShizzHnit... Det måste ha varit färgerna som gjorde Vice City så "bra", eller kul... San Andreas känns bara bra för att det finns så många nya funktioner, och färgerna passar kanske, men det känns ändå som att Vice City var bättre på den punkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Tycker fortfarande att GTA III är det bästa spelet i hela GTA-serien, det var det som var så revolutionerande, nu är det inte så speciellt längre... Samma grafikmotor fast med lite snyggare texturer och lite nya saker man kan göra, finns ingenting som ersätter den känsla man fick när man spelade GTA III för första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Tycker fortfarande att GTA III är det bästa spelet i hela GTA-serien, det var det som var så revolutionerande, nu är det inte så speciellt längre... Samma grafikmotor fast med lite snyggare texturer och lite nya saker man kan göra, finns ingenting som ersätter den känsla man fick när man spelade GTA III för första gången håller tyvärr inte med. VC är nog det bästa GRAN THEFT AUTO spelet. SA är kul men saknar GTA känslan i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 japp, håller med tommy killer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ORD! jag håller med... spelade VC här om dagen , mer känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts