Jump to content

San andreas

ShizzHnit
 Share

Recommended Posts

Men San Andreas är så grått och lite tråkigt ibland

Malibu club i vice city tycker jag va bättre än alla andra klubbar och så!

San andreas saknar känslan, Ja det är klart att San andreas är mycket bättre än vice city man kan ju äta, byta kläder, frisyr mm.

säg något kul man kan göra efter man klarat det mesta på san andreas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker man ska se det från en tekologisk synvinkel. San Andreas är en stat, Vice City är en stad. SA har feta mellanrum mellan städerna. Kan ge en känsla av livlöshet.

Men främst är det ju så att SA är mer grafiskt påfrestande för maskinen än VC. P.g.a. detta kan inte lika många människor och/eller bilar målas upp. Även detta kan göra att känslan försvinner lite.

Aja. Jag tycker SA är ett underbart spel. Ja, jag spelar bara för att spela. Latjar omkring. Hämtar vapen för att i slutändan dra en fet massaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker fortfarande att GTA III är det bästa spelet i hela GTA-serien, det var det som var så revolutionerande, nu är det inte så speciellt längre... Samma grafikmotor fast med lite snyggare texturer och lite nya saker man kan göra, finns ingenting som ersätter den känsla man fick när man spelade GTA III för första gången :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker fortfarande att GTA III är det bästa spelet i hela GTA-serien, det var det som var så revolutionerande, nu är det inte så speciellt längre... Samma grafikmotor fast med lite snyggare texturer och lite nya saker man kan göra, finns ingenting som ersätter den känsla man fick när man spelade GTA III för första gången  :wub:

håller tyvärr inte med. ;P

VC är nog det bästa GRAN THEFT AUTO spelet.

SA är kul men saknar GTA känslan i sig. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor