disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hejsan Hur många uppdrag edet till Las venturas Måste veta det/varför går de ej flyga plan i san fierro alla planen e låsta finns någon some olåst som nån vet/och var finns flygskolan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hmm ingt svar :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 FÅR MAN SVAR ELELR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 FÅR MAN SVAR ELELR! du behöver inte vara så oförskämd! de har ju bara gåt några minuter mellan dina medelanden.Ha tålamod! och nej alla planen är inte låsta. Dodon är öppen har jag för mig..vet inte när du kommer till las venturas redigt,men det börjar med att en gubbe som heter toreno ringer dig har jag för mig.flygskolan ligger i en övergiven flygplats som du kan köpa när du efter ett uppdrag av torena tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 SÖK SÖK SÖK SÖK. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 OKEJ äntligen svara nån thx tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) SÖK SÖK SÖK SÖK. grabbar !! gå in på den nya undersökningen ! Vilket e Ditt favvo vapen ! Ak47 ägerrr Redigerad 14 december, 2004 av T-ReeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 grabbar !! gå in på den nya undersökningen ! Vilket e Ditt favvo vapen ! Ak47 ägerrr ge dig.du behöver ju inte göra "reklam" för din topic här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hahahahahah Lolz Hane N00b hahah Men Okejjjjjjjjjjjjj! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts