leksand4ever Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 JAg har aldrig sett en bf injection och glass bilen har jag bara sett en gång att det var några på ssv men nu är det inga där. Så var hittar jag dom här bilarna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Glassbilen finns vid ett uppdrag i Portland - El Burro. Annars kan man ladda hem en mod eller vid Staunton Island tror ja de va, ska man ta en fin bil och åka nånstans eller nåt... BJ Injection hittar du vid Diablos ställe mellan 00:00 och 19:00 om du har klarat Portland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 ... BF Injection finner du utanför Mistys lägenhet i Hepburn Heights. Den finns där mellan klockan 00.00-06.00. Uppdraget Sayonara Salvatore måste vara avklarat...Annars finns den inte där. Misterwhoopee brukar dyka upp när man gör Vilgilane-Missions eller Brandbilsuppdrag. På Shoreside Vale är den lättast att hitta i Cedar Grove. Ibland kan den dyka upp vid byggplatsen på Staunton Island (för mig i alla fall.) Men det är ytterst sällan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leksand4ever Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 JAg har försökt med att göra brandbil och polisbils uppdrag men jag hittar inte den! Jag måste ha den till Import/Export garaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Brandbilen e ju lätt att hitta.. Den finns där man får Bansheen (på väg dit från hideout).. Polisbilen brukar inte vara låst vid polisstationen så det e bara att sno. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 ... BF Injection finner du utanför Mistys lägenhet i Hepburn Heights. Den finns där mellan klockan 00.00-06.00. Uppdraget Sayonara Salvatore måste vara avklarat...Annars finns den inte där. Misterwhoopee brukar dyka upp när man gör Vilgilane-Missions eller Brandbilsuppdrag. På Shoreside Vale är den lättast att hitta i Cedar Grove. Ibland kan den dyka upp vid byggplatsen på Staunton Island (för mig i alla fall.) Men det är ytterst sällan.... Nej Misterwhoopee hittar man lättast här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) Brandbilen e ju lätt att hitta.. Den finns där man får Bansheen (på väg dit från hideout).. Polisbilen brukar inte vara låst vid polisstationen så det e bara att sno. Har vill ha glassbilen. Inte brandbilen och polisbilen... JAg har försökt med att göra brandbil och polisbils uppdrag men jag hittar inte den! Nej Misterwhoopee hittar man lättast här på forumet. GTA3 freak! De där har du snott från mig... Redigerad 9 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Mr. whoppe hittar man i cherry pops (gta vc)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johanrisshall Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 glassbilden får du när du gjort 10 "brandbils uppdrag" på första banan. /JoHaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 GTA3 freak! De där har du snott från mig... Nej inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Nej inte alls... Joo... Jag sa de nån gång i november eller september.. De va iaf ett tag sen innan du kom hit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Joo... Jag sa de nån gång i november eller september.. De va iaf ett tag sen innan du kom hit... Jag har läst att du har skrivit det. Jag har varit här sen i slutet maj ungefär. Jag har bara inte varit medlem så länge, fast i november var jag här. Och jag var ironisk på förra posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Joo... Jag sa de nån gång i november eller september.. De va iaf ett tag sen innan du kom hit... Det e 22dagar mellan er så du måste skrivit det precis innan han joinade i såna fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta3wurst Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 fick den efter 25 brandbilsuppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts