Daniel Vercetti Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 haha, jag har ju soarat över min save där jag klarat spelet med en new game och sen så klarade jag om det igår. iaf. nu måste jag ta över alla hoods och fixa mer pengar och som jag liksom måste: köpa alla kläder i affärerna, ställa alla mina tidigare fordon som jag använt i rätt garage hahah. jag är så pedant eller vad det heter haha aja nu till grejen liksom. tips om att ta över hoods snabbt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 haha, klant har inte nått speciellt tips förutom att du ska röra dig mycket :/ sen kanske ta med nån gängmedlem, 1-2, lättast så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Okej tänkte lite mer på typ om det är lättare att göra drivebys eller använda jetpaken men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Soarat? Du menar väl sparat? (Spectre - Språkpolisen) Fast fan vad klanig du är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Soarat? Du menar väl sparat? (Spectre - Språkpolisen) Fast fan vad klanig du är! haha tänkte skriva saveat haa men jaja okej hoppas du var ironisk på ""Fast fan vad klanig du är! "" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 sluta påpeka felstavningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 sluta påpeka felstavningar Nej, man ska påpeka så folk lär sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) haha, jag har ju soarat över min save där jag klarat spelet med en new game och sen så klarade jag om det igår. iaf. nu måste jag ta över alla hoods och fixa mer pengar och som jag liksom måste: köpa alla kläder i affärerna, ställa alla mina tidigare fordon som jag använt i rätt garage hahah. jag är så pedant eller vad det heter haha aja nu till grejen liksom. tips om att ta över hoods snabbt ? det var bland det klantigaste jag hört på länge Redigerad 14 december, 2004 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alla på forumet har kul åt skrivfel en stund den som förstör är ostlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nej, man ska påpeka så folk lär sig. bastard, jag har aldrig gillat dig! så nu säger jag till dig att dra härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nej, man ska påpeka så folk lär sig. ska folk lära sig? alla skriver fel på ett tangentbord någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts