Smokah Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Genom alla GTA spel så har det funnits massa karaktärer, men vilka bygger på riktiga? och vilken är din absolut favorit igenom alla spelen? Ja börjar Ryder: Eric Wight a.k.a Easy-E Sweet: Ice Cube kanske? Lance Vance: Snubben från Miami Vice, kmr inte ihåg hans namn Maffia bossen Corleone: Bossen i gudfadern? Ceasar: en snubbe från filmen blood in blood out kmr inte ihåg namnet Officer Tennpenny: Samuel L Jackson, men det är ju han som covern på han Gubben på Cobra gymmet ser ut som gubben i karate kid kmr inte på mer nu Favorit karaktär genom tiderna får bli hmmm....Ken Rosenberg.... nej men Ryder. Redigerad 14 december, 2004 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Håller med att Ryder har vart grymmaste gubben i alla GTA serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 personligen så tycker jag att big smooke har varit den coolaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Ryder är den skönaste killen. Synd att han *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* *SPOILER* Dör Redigerad 14 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hmm inte för att de har har så mycket med att en viss person i spelet o göra men de där med att ta över "hoods" påminner lite om den gamla filmen Warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag älskar Ryders stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag diggade Ryder's stil i början av spelet. Dessutom liknande han Eazy-E vilket gav han ett plus. Men Big Smoke var också en skön kille. Fan va synd att de svek en. Favoritkaraktär? Hm... Carl Johnson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vilken förvirrad tråd, själv har jag alltid hatat Ryder sedan dag ett. Såg fram emot att få döda honom. kubanerna i GTA VC och Zero i GTA SA är nog dom kanske mest underhållande karkaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vilken förvirrad tråd, själv har jag alltid hatat Ryder sedan dag ett. Såg fram emot att få döda honom. kubanerna i GTA VC och Zero i GTA SA är nog dom kanske mest underhållande karkaktärerna. totalt.. skulle vilja höra en blandning av "biiig cojones" och "curse you berkley CURSE YOUUU".. skulle bli typ "CURSE YOUR BIG COJONES BERKLEY, why aren't mine that big.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts