luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 om man vänder huvudet upp-och-ner ser det ut som Elvis som sniffar en "rand" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Tyvär hadde inte den sortens humor Men jag skrattar med er:HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 fan vad skön bild. Faktiskt så trodde jag att det skulle va nåt dåligt när jag såg topic-titeln men det här överträffade mina förväntningar. Skulle aldrig kommit på de. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alltså helt ärligt... Jag fattar inte. Vad ska det föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alltså helt ärligt... Jag fattar inte. Vad ska det föreställa? En kvinna som dricker...eh...från det manliga könsorganet. Tyckte dock inte att det var speciellt roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmuse Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 alltså det ser fan inte ut som en tjej det där... det är en snubbe o det gör det fan så mycket roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Inser inte det roliga, tycker mest att det var larvigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Såna här småsaker gör ju att man inte kan låta bli att älska GTA ! Om det är medvetet av R* är det väl ingen som vet, men det skulle inte förvåna mig det minsta! Ett höghus i Vice City (Standing Vice Point, tror ja det hette) hade ju samma tema... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 kan ingen emaila denna bild rill R*, bara så att vi får se vad dem svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 om man vänder huvudet upp-och-ner ser det ut som Elvis som sniffar en "rand" Hur i HELVETE kan du få det till det? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Inser inte det roliga, tycker mest att det var larvigt.... (:!!! Aha, lägg ner med gta då. Skämten gör ju GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 fniss hehe men det e lite överdrivet.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Såna här småsaker gör ju att man inte kan låta bli att älska GTA (:!!! ! Om det är medvetet av R* är det väl ingen som vet, men det skulle inte förvåna mig det minsta! Ett höghus i Vice City (Standing Vice Point, tror ja det hette) hade ju samma tema... Finns ju ett hus i SA som också ser ut som en k*k...om det var det du menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 såg en klippa i öknen som såg ut som en......(insert here) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 bygnaden i södra LS ser ut som en k*k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Finner inget särskilt roligt med den bilden... Och börja inte klaga på att jag inte fattar, för det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 en tjej som dricker ja det som rinner ur ja ni vet. (:!!! ahahahha dricker å dricker.. gagjob (bj som avslutas i att tjejen kallsupar ner cummet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Varför kan ingen säja det på ren svenska? Det är en bild på en tjej som dricker en mans sperma som kommer från mannen könsorgan även kallad penis/petter nicklas/kuk/task/instert more synonymer here... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 dricker å dricker.. gagjob (bj som avslutas i att tjejen kallsupar ner cummet) Någon är påläst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) @ all er som inte såg vad det var och inte tyckte det var kul, tror hela grejen med ett sådant skämt är själva överaskningen att liksom upptäcka det själv. Men så blir det förstört när någon säger vad det är...kuk...ahapp...kul... EDIT: Själv tycker jag det var ganska kul hähä (:!!! tack för tipset. Hade nog inte upptäckt det annars. Redigerad 16 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts