fisken_91 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 när jag va i san fierro så kunde ja inte hitta nått olåst plan, men spela vidare ett tag så kommer du att: *spoiler* köpa en flygplats där du kan göra flying school, tar flyglicens och sedan kan du gå in i alla plan (tror ja ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Vote: Hydra det andra planet som är kunglig är shamal hur får man tag på hunter och rustler? Redigerad 15 december, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 mickemannen din jävla lamer du kan ju inte åka heli omg noob tycker de e mycket skönare, kan göra grymma störtdykningar för att sedan hoppa ut precis över marken utan att skadas nåt själv.. om jag måste ner nånstans i öknen fort så är det bara att hoppa ut å fälla ut fallskärm, sen landra helin utan att ta skada.. tycker det är otroligt skönt att flyga raindance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 efter flygskolan kan man ta alla plan. och vote:hydran den är skönast och bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hunter 36,9 gånger om!! Älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ethereals Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Frågetecken.. räknas jetpacken in här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasjonas Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 var eller hur får man hydran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag säger bara: Beagle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 vill bara vara elak och påpeka att helikoptrar inte är plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) var eller hur får man hydran? *SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER** SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER* Du får hydran efter du har gjort det sista uppdraget med Toreno. Då snor du det från ett hangar fartyg. Annars så finns det på hangar fartyget och på militär basen (Area 69) Huntern får man föresten när man har guld på flygskolan. Redigerad 15 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Alltså jag har typt åkt 6 plan, hur får man fler?? finns typ 3 varianter på flygplatserna, det feta, jet och det med ständigt utfällda hjul. och så har jag kört hunter och planet man åker med först av allt som kan skjuta, OCH planet med dubbla vingar som finns vid the farm.....hur hittar jag fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag tycker att hydra är bäst helt klart. Lätt styring och lätt att landa + har följe missiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Vote: Hunter Om hydra skulle vara lite snabbare och starkare missiler så skulle jag ha röstat på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 (redigerad) Rustler finns i en hangar på sf's flygplats tillsammans med en dodo, mittemot mavericken ungefär tycker leviathan e ganska skön då den kan landa på vatten, men vill inte säga nåt innan jag kört alla.. Redigerad 4 februari, 2005 av akan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) (meddelande raderat) jag tog bort meddelandet för jag råkade missa att läsa hela tråden innan jag frågade Redigerad 6 februari, 2005 av Lothus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Finns det någon karta där man kan se vart alla planen finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En helikopter är inget plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) @disme: Herre min skapare, skriv så man förstår så kanske någon svarar. Dessutom är hydran bäst, för den är snabbast. Redigerad 6 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Hydran åker saktaa ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vote:nevada Vet inte varför...Men det är bara skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts