Jump to content

Vilken E det bästa flygplanet !

T-ReeX
 Share

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mickemannen din jävla lamer du kan ju inte åka heli omg noob :wub:

tycker de e mycket skönare, kan göra grymma störtdykningar för att sedan hoppa ut precis över marken utan att skadas nåt själv.. om jag måste ner nånstans i öknen fort så är det bara att hoppa ut å fälla ut fallskärm, sen landra helin utan att ta skada.. tycker det är otroligt skönt att flyga raindance

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var eller hur får man hydran?

*SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER**

SPOILER**SPOILER**SPOILER**SPOILER*

Du får hydran efter du har gjort det sista uppdraget med Toreno. Då snor du det från ett hangar fartyg.

Annars så finns det på hangar fartyget och på militär basen (Area 69)

Huntern får man föresten när man har guld på flygskolan.

Redigerad av Spectre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag har typt åkt 6 plan, hur får man fler?? finns typ 3 varianter på flygplatserna, det feta, jet och det med ständigt utfällda hjul. och så har jag kört hunter och planet man åker med först av allt som kan skjuta, OCH planet med dubbla vingar som finns vid the farm.....hur hittar jag fler?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...