T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Se till nu att ni gör en vote ! min favorit är ju själv klart Shamal Känner mig Som attt jag e LYX maffia när jag flyger i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vote: maverick, får tankarna tillbaka till VC..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vote: Hydra kan man köra det feta planet som man åker med när man köpt ticket? en sak till du skrev "Vilket plan e bäst" menar du inte vilket plan är din favorit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vote: Hydra kan man köra det feta planet som man åker med när man köpt ticket? en sak till du skrev "Vilket plan e bäst" menar du inte vilket plan är din favorit ? hehe Tänkte inte på det insane The brain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) det feta planet heter AT-400 och finns på las venturras flygplats i en hangar Redigerad 14 december, 2004 av jojon_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 tack jojon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Inte för att vara petig men topicen heter vilken e det bästa flygplanet men du har också tagit med några helikoptrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) ni som röstar på Hydra är konstiga ! den ejuu för snabb man krashar värsta lätt Redigerad 14 december, 2004 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vote: Raindance (heli).. tycker den e stabil och lätthanterad om jag ska välja flygplan så tar jag hydran, snabbmanövrerad och skönt med låsbart sikteoch misiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mickemannen din jävla lamer du kan ju inte åka heli omg noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mickemannen din jävla lamer du kan ju inte åka heli omg noob onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 shamal äger allt ahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ni som röstar på Hydra är konstiga ! den ejuu för snabb man krashar värsta lätt den e inte för snabb.. skulle gärna se den åka snabbare o om du krashar lätt e de DU som e DÅLIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 krasha lätt Lol äger dig ja köre från los santos till san fierro+las venturas och du finns inga plan i san fierro elelr alla e låsta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Äh, det är ju inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 JAHA TROR DU INTE JA VET DET ELELR ja kan fan köra alla plan Och föresten finns det inga ÖPPNA PLAN i san fierro!! alla e låsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mickemannen din jävla lamer du kan ju inte åka heli omg noob Fan va alla är elaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jage sur för ingen svarar på min fråga om det finns olåsta plan i san fierro och hur mkt updrag te las venturas! ffs!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Se till nu att ni gör en vote ! min favorit är ju själv klart Shamal Känner mig Som attt jag e LYX maffia när jag flyger i den du missade dodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
disme Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Fisken,vet du hur mkt uppdrag te las venturas elelr och om de finns olåsta plan san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts