Esperanto Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 tja alla jag håller på med en projekt som ska handla om Los Angeles i K. jag kommer inte på några resemål att åka till. Typ walk of fame och Chinatown. men jag behöver fler. Kan ni hjälpa mig? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 The Chiniese theather, Hollywood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Träffa bush... hahahahaha ne ok det var inte skoj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Träffa bush... hahahahaha ne ok det var inte skoj.... Han håller väl oftast till i Washington, så skämtet ifråga förbigick mig. Los Angeles är väl mest känt för film och rikemanskvarteren så: Hollywood, Beverly Hills, Orange County... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Compton Avenue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 South central! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Gammlestan! Eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 LAX, världns mest trafikerade flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts