color Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 JAG VET HUR MAN LADDAR NER MEN INTE HUR MAN UPDATERAR DOM. hUR GÖR MAN?! DEN SOM SÄGER DET ÄR BÄST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Går knappt å förklara... Finns det ingen readme? Men iaf... Ett tag sen jag gjorde de men man öppnar väl txd.txd eller va de nu é med TXD Tool och trycker nånstans och letar efter bilen... Vad den nu heter. Sen högerklickar man på den och trycker på Delete. Sen på nån meny och på Add. Och letar efter bilen man laddade ner. Jag kan inte förklara så bra... Nån annan som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 JAG VET HUR MAN LADDAR NER MEN INTE HUR MAN UPDATERAR DOM. hUR GÖR MAN?! DEN SOM SÄGER DET ÄR BÄST!! ladda ner nån bil från gtasajten... då får du en readme fil på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts