iceman Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hur många helikoprtrar ska man skjuta ner. Tills man kan ta fallskärmen? För jag kan inte ta den på engång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Två. OBS!!! Det finns en stationär kulspruta precis nedanför helikopter plattan. *EDIT* Oj då snackar om fel uppdrag. Man ska bara springa fram och ta den. Trodde du menade det där när man ska sno last helin Redigerad 14 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Problemet är att jag kan inte ta fallskärmen. Och jag vet inte vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det beror på att du hade en när du började uppdraget. Tryck på L1 när du är vid den så kommer du att kunna ta den. (hoppas jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Oki det ska jag göra. Får hoppas att det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Annars får du grilla mig över öppen eld och spetsa min penis på en kotte (aj) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts