Plutonium_Man_91 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Tja jag gör en ny stylingtävling tillägnad NFSU 2 eftersom att den andra inte kom vidare i sin utveckling, när det finns tillräckligt många bidrag gör jag en omrösting på dom som ni gillar mest (10-15 st bilar). Och om ni inte har en bil med mer än 5 stjärnor behäver ni inte delta för att man har oftast inte en chans mot dom som har en 10 stjärnig bil. (Ni som inte har en bil mer än 5 stjärnor behöver inte ta illa upp det är inget personligt). Säg bara inte att det är onödigt eftersom att Speeder aldrig ghorde nån omröstning på sin tävling men jag fixar en omröstning sedan jag lovar! Regler: 1.Max 2 bidrag per person 2.Inget fusk jag vet att det finns fusk till olika dekaler (man kanske kan få dom endå(?) 3.Samma som 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Onödigt att starta en ny. Utdöd verkade den inte va, bara det att ingen postat i den på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Den kanske dog för att ingen var intresserad... Alla tycker inte att NFSU2 är världshistoriens bästa spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 men Speeder som hade gjort den gjorde inte den utlovade omröstiningen alltså vet vi inte bem somm gjort gtasajtens snyggaste NFSU 2 bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) men Speeder som hade gjort den gjorde inte den utlovade omröstiningen alltså vet vi inte bem somm gjort gtasajtens snyggaste NFSU 2 bil och, världen går inte under för det. Du verkar som världens NFSU2 geek.. Redigerad 14 december, 2004 av Fralla_24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 och, världen går inte under för det. Du verkar som världens NFSU2 geek.. Nej inte direkt men det kan ju vara kul att se fler bilar än ens egens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kan man inte rotera bilen eller zooma kameran inne i garaget i nfsu2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kan man inte rotera bilen eller zooma kameran inne i garaget i nfsu2? Joda, det gör man genom att hålla inne mushjulet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Joda, det gör man genom att hålla inne mushjulet! på PS2 då hur gör man då? EDIT: inget bidrag än så länge, Kalan du brukar ju ha känsla för sånt här lägg in en du! Redigerad 15 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 såna där fast and the furius stylade bilar är fula. lite styling är snyggt, inte så hela bilen är mongis. kanske spoiler kit, lite neon och nåt carbon fiber skit och scoop. sen duger det annars blir det rå fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 såna där fast and the furius stylade bilar är fula. lite styling är snyggt, inte så hela bilen är mongis. kanske spoiler kit, lite neon och nåt carbon fiber skit och scoop. sen duger det annars blir det rå fult Ja, men jag har inte sagt att dom ska vara så heller, lagom är bäst som man brukar säga! Lägg in nåra förslag nu grabbar! mitt kommer snart måste bara ta ett kort för att jag har det på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ja, men jag har inte sagt att dom ska vara så heller, lagom är bäst som man brukar säga! Lägg in nåra förslag nu grabbar! mitt kommer snart måste bara ta ett kort för att jag har det på PS2. (:!!! jag har också på PS2:an.... det blir ju inte lika bra om man tar kort på TV:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag har också på PS2:an.... det blir ju inte lika bra om man tar kort på TV:n Nej de e de som ä problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts