Jump to content

Need For Speed Underground 2 stylingtävling!

Plutonium_Man_91
 Share

Recommended Posts

Tja jag gör en ny stylingtävling tillägnad NFSU 2 eftersom att den andra inte kom vidare i sin utveckling, när det finns tillräckligt många bidrag gör jag en omrösting på dom som ni gillar mest (10-15 st bilar). Och om ni inte har en bil med mer än 5 stjärnor behäver ni inte delta för att man har oftast inte en chans mot dom som har en 10 stjärnig bil. (Ni som inte har en bil mer än 5 stjärnor behöver inte ta illa upp det är inget personligt). Säg bara inte att det är onödigt eftersom att Speeder aldrig ghorde nån omröstning på sin tävling men jag fixar en omröstning sedan jag lovar!

Regler:

1.Max 2 bidrag per person

2.Inget fusk jag vet att det finns fusk till olika dekaler (man kanske kan få dom endå(?)

3.Samma som 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såna där fast and the furius stylade bilar är fula. lite styling är snyggt, inte så hela bilen är mongis. kanske spoiler kit, lite neon och nåt carbon fiber skit och scoop. sen duger det annars blir det rå fult ;P

Ja, men jag har inte sagt att dom ska vara så heller, lagom är bäst som man brukar säga! :wub: Lägg in nåra förslag nu grabbar! mitt kommer snart måste bara ta ett kort för att jag har det på PS2. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor