gutis Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag håller på med stunt jumpet som finns bakom ocean hotel, det ser ut som plintar som är staplade som ett hopp. Jag har försökt minst 30 ggr att få ett stunt jump men det enda som kommer upp är slow mosion inte att man klarat det. Är det någon speciellt fordon man ska ha eller????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Prova PCJ 6000 den brukar fungerar bäst på sånt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Var finns det PCJ 6000? Jag vet bara att det finns PCJ 600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 oooops... sry du skrev fel.. krångligt med alla nollor ju på både huspriserna och de där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Men jag har ju försökt med PCJ 600 och slow motion scenen kommer upp men det står aldrig att jag klarat stuntet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Men jag har ju försökt med PCJ 600 och slow motion scenen kommer upp men det står aldrig att jag klarat stuntet!? tästa och åk längre ifrån då de kan funka lycka till alle fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Är du säker på att de finns ett stunt jump där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Är du säker på att de finns ett stunt jump där då? jag tror att dom är där så man kan hoppa bara för kul annars finns det sidor som visar kartor var alla stunt är men jag kan inga adresser utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Så fort slow motion scenen kommer upp så vet man att det är ett stunt jump där. Jag har verkligen försökt allt jag står skit långt ifrån hoppet och kommer med hög fart och gör perfekt landning, men endå klarar jag inte hoppet åååå jag blir galen !!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Så fort slow motion scenen kommer upp så vet man att det är ett stunt jump där. Jag har verkligen försökt allt jag står skit långt ifrån hoppet och kommer med hög fart och gör perfekt landning, men endå klarar jag inte hoppet åååå jag blir galen !!!!!!!!!!!!!!!! lyckades klara det äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts