Insats Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Dagens skämt, försök köra brandbilsuppdragen, skiten välter ju så fort man gör en sväng som inte är helt på platt underlag, och sen kan helvetetskapet OMÖJLIGT resa sig igen, HATA!!!! helt jävla omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jaha. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Lägg in den i dagens lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 tur att jag är bäst och klarade det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Fortfarande jaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Kör brandbils updragen vid tierra robada typ vi flygskolan då är det jävligt lätt nästan bara raksträcka men håll dig borta från motorvägen vad du än gör allt går bara fel om du kommer till motorvägen alla är i vägen och förstör håller me dig iallafall brandbilen den välter hela jävla tiden så akta dig för stenarna i öknen och kör försiktigt *EDIT* såg precis att du hade klarat det glöm bort allt jag sa Redigerad 14 december, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 "Dagens lol" ? Serisöt...fan va tragiskt. ok för att det är mycket nördar här men DAGENS LOL!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) "Dagens lol" ? Serisöt...fan va tragiskt. ok för att det är mycket nördar här men DAGENS LOL!? You go girl!!! Förresten så tror jag att det heter SERIÖST och inte SERISÖT Redigerad 14 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) . Redigerad 17 november, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kallar du mig för nörd? Adda mig på msn, så bestämmer vi tid och plats för att göra upp man mot man. Btw, 1 mot 1 eller gäng mot gäng? Ignorera honom, har bett honom försöka hålla en trevligare attityd på forumet utan framgång. Han är inte värd besväret helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kallar du mig för nörd? Adda mig på msn, så bestämmer vi tid och plats för att göra upp man mot man. Btw, 1 mot 1 eller gäng mot gäng? Banna den lilla nörden enligt mig! (Banna mig inte :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) . Redigerad 17 november, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kom då idiot! Sverige -> Stockholm -> Haninge -> Brandbergen -> Lejonets Gata Jag sitter här och väntar knäppskalle! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kallar du mig för nörd? Adda mig på msn, så bestämmer vi tid och plats för att göra upp man mot man. Btw, 1 mot 1 eller gäng mot gäng? Nu är du ju löjlig, du är 16 år ju. Lugna dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts