GEAS Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 oops, tog jag fel? Ska aldrig hända igen :"> oops, tog jag fel? Ska aldrig hända igen :"> Hehe,, jag menade inte så Men bra är de, och ett tips är att skaffa dedras första platta, Lunar strain. Mycket bra, precis som eras 4-5 första. De andra är bra också, men där har de (In Flames alltså) ändrat stil helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Den bästa skivan med In Flames är ju solklart Reroute to Remain, varje låt är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 POP och jag lyssnar på alla möjliga. Bryr mig egentligen inte så mycket om musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Den bästa skivan med In Flames är ju solklart Reroute to Remain, varje låt är bra. Visst är skivan bra, men långt ifrån den bästa. Jag håller fast vid att deras tre-fyra första är deras bästa, och jag hoppas att de ändrar sin stil ännu en gång på nästa skiva. Tyngre, med mer growl. Dock ska det fortfarande vara In Flames. In Flames enligt mig är deras tidigare plattor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Inte? visst det är ju endel annat oxå men i grunden är det techno/trance det är synthpop inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Rock lite pop... bästa låten är LinKin Park Numb eller nya Numb/Encore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TranceMaster Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 EDIT: Mamma gillar inte att jag lyssnar på Slayer. Men jag satte på Raining Blood och då sa hon "Det här är riktig musik det" OCh då sa jag "Det är Slayer" det var roligt Tänkte bara säja det . Slayer har inte dom gjort en låt med namnet "guilty to be white" ? Jag lyssnar på Trance/Techno/Hard House m.m Föresten så var dethär den sämsta undersökning som gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tja, det blir mest hiphopish, men tro inte jag är någon wannabe, jag är hiphop 4-life. Eller något sådant. Lyssna på Tamam, så kommer ni aldrig lämna hiphopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vote: Hiphop, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 fattigt... bara min röst på country? btw, har jag börjat lyssna lite på rap, alltså jag slår inte på en sån direkt, men om nån annan gör det så klagar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 BRING ME THE OLD IN FLAMES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 BRING ME THE OLD IN FLAMES Bra sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vote: Hårdrock såklart! inget datagjort här inte! inte på det jag lyssnar på iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 B.J Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head I'm never gonna' stop the rain by complaining, Because I'm freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Nothing's worryin' meeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag lyssnar på allt... Det är en tjej som jag känner som säger att Nickelback är pop... Borde jag slå henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jag lyssnar på allt... Det är en tjej som jag känner som säger att Nickelback är pop... Borde jag slå henne? Det är inte bra att slåss.. . . . . . EDIT: akta ironi Redigerad 29 december, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Rock. Nirvana Linkin Park Green Day Staind Jimmy Eat World En del hårdrock, som Rammstein och Deftones t.ex. Lite trance/dance/techno också. Faithless Paul Van Dyk Carl Cox ATB m.m. Bifogar en lista med all musik jag har (lite av det är syrrans).l_tar.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 VOTE: death metal o hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts