P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det som är närmast funk är jazz... vote: jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Slipknot Korn Disturbed System of a down Men också lung musik och techno. Allt möjligt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 För att få lite julstämning har jag börjat lyssna igenom lite Judas Priest-plattor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag lyssnar mest på Death metal så det får bli det. Vote: Death metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 den ända riktiga techno/trancen e slagsmålsklubben!!! slagsmålsklubben är INTE techno/trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vote: Hårdrock. Har börjat lyssna på olika Metallica covers som t.ex Korn, Disturbed, Staind etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Death Metal band som Dimu Burgir suger ju! Men jag lyssnar på Slipknot,KoRn,och cirka 20 band till Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vote: Klassiskt 80-talet har en stor influens i min musiksmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 slagsmålsklubben är INTE techno/trance. Inte? visst det är ju endel annat oxå men i grunden är det techno/trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Death Metal band som Dimu Burgir suger ju! Men jag lyssnar på Slipknot,KoRn,och cirka 20 band till Vote: Hårdrock Eh, Dimmu Borgir är väl ändå Black metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Inte? visst det är ju endel annat oxå men i grunden är det techno/trance Skulle nog kalla det för chip-musik. Bara för det är gjort på en dator så är det inte techno eller trance... :\ Men david har lagt in tre olika sorters rock, men ingen sorts trance. Varför då? :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Skulle nog kalla det för chip-musik. Bara för det är gjort på en dator så är det inte techno eller trance... :\ Men david har lagt in tre olika sorters rock, men ingen sorts trance. Varför då? :\ okej då vet jag det jo trance/techno borde vatt på listan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Death Metal band som Dimu Burgir suger ju! Men jag lyssnar på Slipknot,KoRn,och cirka 20 band till Vote: Hårdrock Att du kallar Dimmu Borgir för Death-metal visar bara så lite du vet. Det verkar knappast som om du har hört något med dem. De "riktiga" black metal fansen skulle og inte kalla Dimmu Borgir för black metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Linkin park dom eager.......... Vote:hårdrock Enligt mig är Linkin Park något slags Rock/Hip Hop skräp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Att du kallar Dimmu Borgir för Death-metal visar bara så lite du vet. Det verkar knappast som om du har hört något med dem. De "riktiga" black metal fansen skulle og inte kalla Dimmu Borgir för black metal. Aldrig hört Dimmu Borgir men det stämmer nog. Jag har hört Theatres Des Vampires är inte det typ Black-Metal? EDIT: Mamma gillar inte att jag lyssnar på Slayer. Men jag satte på Raining Blood och då sa hon "Det här är riktig musik det" OCh då sa jag "Det är Slayer" det var roligt Tänkte bara säja det . Redigerad 15 december, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Dimmu borgir är Symfonisk black-metal , sa skribb till mig i en annan topic. In Deaths embrace är bra med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Lyssnar på Ramones och In flames vote: hårdrock .. men skulle gärna ta punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ack, ve och fasa! Mademan, du säger du lyssnar på In Flames, och röstar på Hårdrock. Visst är det sorgligt? En gång i tiden var de ett death metal band, något som de fortfarande är, men de börjar bli mer och mer... "nuiga". In Flames - hårdrock? Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Ack, ve och fasa! Mademan, du säger du lyssnar på In Flames, och röstar på Hårdrock. Visst är det sorgligt? En gång i tiden var de ett death metal band, något som de fortfarande är, men de börjar bli mer och mer... "nuiga". In Flames - hårdrock? Doh! oops, tog jag fel? Ska aldrig hända igen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag lyssnar mest på Rock. Eller rock/funk/hiphop=RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts